Wiciwato Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Takk for avatarene Koffeinkanin! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Tenkte jeg skulle bytte avatr men har liksom ingen ideer. Noen som har et forslag? gjerne juleavatar Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Er vel ikke noen som kanskje hadde gidet å prøvd å fikset litt på min så den blir litt mer "julete"? Er vel kanskje ikke så lett. Skal opp halv seks hver morgen da jeg har ganske mange mil til skolen, så gjorde det ganske kjapt. Kan forbedre om det er en idé du liker. Hvordan går det med denne? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Her er noen juleavatarer jeg fant liggende på PC-en. Til den som vil ha, husk at det bare er en per bruker da - Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Tenkte jeg skulle bytte avatr men har liksom ingen ideer. Noen som har et forslag? gjerne juleavatar http://home.no.net/chrbotha/img/firhjuling.jpg ? Noe sånt du kunne tenke deg? Den blir litt "vanlig" da, men du kan jo ramse opp fler interesser? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kan fylliken min få en nisselue som matcher ham? Altså en veldig ensfarget, men smooth nisselue, om mulig. Så hadde det jo vært tøft om han holdt en julegave i hånden. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hva syns folk om det her? Bare et forsøk jeg gjorde i paint, for jeg er litt lei av det dumme smilet mitt. Uansett, Mr. Crowly sitt ønske haster mer. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Her er noen juleavatarer jeg fant liggende på PC-en. Til den som vil ha, husk at det bare er en per bruker da Har du glemt at de ligger i gratisavatartråden? Endret 30. november 2007 av TSP Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ja, da har eg funnet en avatar jeg vil ha en stund, og tenkte noen kunne sette på en ramme med dette motivet *bilde*På denne avatren: *bilde* Jeg er en liten dritt som maser, i know Jeg er vel det Så det var en vanskelig oppgave nå, men takker vist du prøver Vet jeg maser, men bare 2(!) dager til 1.Desember, Takker som alltid vist du prøver Unnskyld for spam, men jeg trenger skikkelig hjelp. Kunne dere\du hjelpt en stakkar som trenger en jule-avatar? Hoff, dere er vel lei av meg, men jeg trenger virkelig en jule avatar, takker vist du gidder som vanlig Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har du glemt at de ligger i gratisavatartråden? Hvor? Nei, de ligger ikke der. Fjernet dem for en stund siden. Men du kan jo legge dem inn Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det begynner og haste litt med avataren min nå , noen som kunne satt nisseluer på sokkene, og en liten juleramme?Veit Konnis lagde en, og du kan sikkert lage den igjen , men kvaliteten forsvant litt Bump Bare en dag igjen nå, begynner og haste :!: Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noen som kunne ha laget en juleavatar til meg? Vet dette er litt sent, men flott om noen kunne. Jeg vil gjerne ha litt filmtema i den også så den står litt til navnet mitt også. Gerne sett en nisselue eller noe annet på den jeg har nå. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvorfor skal alle ha nissebilder? Ok, da. Men hva er ikke mer jul enn The Stig? Kan noen lage ramme på denna? Det var det beste bildet jeg fant av The Stig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Noen som vil legge en strekmanns nisselue. Veit ikke om en normal nisselue ser bra ut. Noen som har noen forsøk? Teksten må være med, men dere kan jo flytte o.l. EDIT: Hmm.. Tror ikke det blir så bra, jeg.. Jaja, fritt fram. Endret 30. november 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ja, da har eg funnet en avatar jeg vil ha en stund, og tenkte noen kunne sette på en ramme med dette motivet *bilde*På denne avatren: *bilde* Jeg er en liten dritt som maser, i know Jeg er vel det Så det var en vanskelig oppgave nå, men takker vist du prøver Vet jeg maser, men bare 2(!) dager til 1.Desember, Takker som alltid vist du prøver Unnskyld for spam, men jeg trenger skikkelig hjelp. Kunne dere\du hjelpt en stakkar som trenger en jule-avatar? Hoff, dere er vel lei av meg, men jeg trenger virkelig en jule avatar, takker vist du gidder som vanlig Okei, nå er det 2timer til 1desember Anyone?! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg kan prøve Raknes, skal bare få lasta ned Photoshop CS3 først! Men har du noen aninger om hva du vil ha for noe spesielt? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Haha! Den var faktisk rett og slett dørgende bra Rivers! Det ser ut som om han roper ut i regnet : "Hvorfor måtte jeg bli nissen. HVORFOR MEG?" Men du kunne kanskje hatt litt mer skygge bak på nisselua sånn at det passa med resten av bildet! Endret 30. november 2007 av Slicks Lenke til kommentar
kimman Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hei, er det noen her med kreativitet som kan slenge inn julestemning på avataren min? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Tusen hjertelig takk Rivers! Du reddet julen min. Det hadde ikke vært mulig å spurt om et lite juletre forran også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå