Sewero Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Første jeg tenkte og Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den er gjennomsiktig, den. Gå på profilen min, den er ikke gjennomsiktig. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som hadde greid å fikse en julenisse-lue, eller noe greier i magen, på denne karen? Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Du ser det kvite rundt den ja :/ Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Du ser det kvite rundt den ja :/ Ja jeg gjør det ... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Jeg hadde avatar med transparent bakgrunn, men den har gått tapt, help pl0x? edit: fjerna en quote fra en heeelt annen tråd. edit2: merkelig, den til venstre som jeg lastet opp på Photobucket ble faktisk noen kb større. Den til høyre skal være under 10 kb. edit3: aaargh. Den heeelt til høyre skal være fin, hvis ikke gir jeg opp. edit4: JAAAAAH! Endelig... da fant jeg ut det. Photobucket gjør at bildene tar mindre plass, Bildr støtter ikke transparente bakgrunner men Imageshack fungerte perfekt! Endret 29. november 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den er gjennomsiktig, den. Gå på profilen min, den er ikke gjennomsiktig. Den er gjennomsiktig på forrige side, men ikke den siden her Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den er gjennomsiktig, den. Gå på profilen min, den er ikke gjennomsiktig. Den er gjennomsiktig på forrige side, men ikke den siden her Samme var det med meg Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den er gjennomsiktig på forrige side, men ikke den siden her Det er litt forskjell på fargene på annenhvert innlegg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ønsker noen å fikse litt på bildet mitt?Det jeg vil ha er et nærbilde av begge to. Han til høyre skal helst ha en nisselue (litt standard :!: ) Og det skal helst være en svart eller rød ramme rundt. Pleeease? Værsågod, håper de funka Rød ramme: Svart ramme: Transparant: Ok, ser at forskjellene på rammene ikke ble veldig merkbare Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den er gjennomsiktig på forrige side, men ikke den siden her Det er litt forskjell på fargene på annenhvert innlegg. Ikke hos meg. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ja, da har eg funnet en avatar jeg vil ha en stund, og tenkte noen kunne sette på en ramme med dette motivet *bilde*På denne avatren: *bilde* Jeg er en liten dritt som maser, i know Jeg er vel det Så det var en vanskelig oppgave nå, men takker vist du prøver Vet jeg maser, men bare 2(!) dager til 1.Desember, Takker som alltid vist du prøver Unnskyld for spam, men jeg trenger skikkelig hjelp. Kunne dere\du hjelpt en stakkar som trenger en jule-avatar? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kan noen lage en avatar av denne? Gimme some options? Pwease? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Banjaluka: Du ser selv hvilken og hva som er transparent på de som er gjennomsiktig. Forskjellen mellom de tre i midtre rad og de to nederste er at alt som er hvitt er gjennomsiktig på de to nederste. Dvs. de i midtre rad har alle hvit farge på skallen, mens de to nederste har gjennomsiktighet også der skallen opprinnelig var hvit. Plukk og velg. Endret 30. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Oioi, der var det mange fine gitt. Tror jeg går for den første! Eller hva tror dere? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ja, den var finest. De andre ble litt tomme, følte jeg. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Nei, nummer 2 er mye fetere. Den første ble for rotete. Red.: Den første avateren der er også svart/hvit, med unntak av en bygning eller noe i bakgrunnen som er lyseblå. Det så rimelig teit ut. Endret 30. november 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Groening Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Edit2: Fikk det til, men hvis noen vil prøve å forbedre kvalitet så værsågod. Endret 30. november 2007 av Groening Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Går det ann å lage en nisselue på denne karen? kunne fulgt den hvite streken rundt pingvinen på lua også kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå