-Tommy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Se der ja. Det der var kjempebra, vis du fikser mer på den så blir den konge Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kan fylliken min få en nisselue som matcher ham? Altså en veldig ensfarget, men smooth nisselue, om mulig. Så hadde det jo vært tøft om han holdt en julegave i hånden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Se der ja. Det der var kjempebra, vis du fikser mer på den så blir den konge Nisseluene trenger heller ikke nødvendigvis være plassert den samme veien, om du skjønner. Litt "tilfeldighet" gjør seg som oftest ganske bra. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Noen med skills som kan fikse julenisselue på avataren min?Ingen som kan fikse det? Laster opp originalbildet også, hvis det er noen som vil gjøre et forsøk: Endret 29. november 2007 av IQ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Her er min juleavatar Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg merker jeg begynner å gå ganske lei alle M-avatarene. Var tøft da wwwerner var eneste som hadde, men nå føler jeg de hopper opp overalt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg merker jeg begynner å gå ganske lei alle M-avatarene. Var tøft da wwwerner var eneste som hadde, men nå føler jeg de hopper opp overalt. Har bare sett meg, en annen og wwwerner, jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Henrik C sin og din er ganske like, da. Sånn at jeg faktisk må ta meg bryet og lese brukernavnet for å se hvem som postet. (Okei, er kanskje bare jeg som ikke klarer å lære meg å assosiere det med dere) Og jeg har sett flere. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Bør jeg skifte på utrykket til avataren min? Trist, ignorant, surt, vanlig osv.? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Bør jeg skifte på utrykket til avataren min? Trist, ignorant, surt, vanlig osv.? Nei, men du burde ta den Jule avatar tipset du fikk Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Bør jeg skifte på utrykket til avataren min? Trist, ignorant, surt, vanlig osv.? Nei, men du burde ta den Jule avatar tipset du fikk Ja det er selfølgelig allerede bestemt! 1. des. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Bør jeg skifte på utrykket til avataren min? Trist, ignorant, surt, vanlig osv.? Nei, men du burde ta den Jule avatar tipset du fikk Ja det er selfølgelig allerede bestemt! 1. des. Ah daså. Da synes jeg at du burde holde på den avataren du har, med akkurat det smiletegnet der. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Va ni tycks om mitt avatar? Syns den ble ganske bra Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Å, den var kjempesøt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Ønsker noen å fikse litt på bildet mitt? Det jeg vil ha er et nærbilde av begge to. Han til høyre skal helst ha en nisselue (litt standard :!: ) Og det skal helst være en svart eller rød ramme rundt. Pleeease? Endret 29. november 2007 av Slicks Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Bytta avatar nå. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Bytta avatar nå. Du er tidlig ute Det begynner og haste litt med avataren min nå , noen som kunne satt nisseluer på sokkene, og en liten juleramme? Veit Konnis lagde en, og du kan sikkert lage den igjen , men kvaliteten forsvant litt Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ja, da har eg funnet en avatar jeg vil ha en stund, og tenkte noen kunne sette på en ramme med dette motivet *bilde*På denne avatren: *bilde* Jeg er en liten dritt som maser, i know Jeg er vel det Så det var en vanskelig oppgave nå, men takker vist du prøver Vet jeg maser, men bare 2(!) dager til 1.Desember, Takker som alltid vist du prøver Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Jeg hadde avatar med transparent bakgrunn, men den har gått tapt, help pl0x? Endret 29. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den er gjennomsiktig, den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå