m_8 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Gidder noen å gjøre denne bedtre? + ramme eller noe kult. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Bare hyggelig. ---- Noen som kan fikse noen julegreier på avataren min? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tror det er litt vanskelig og legge til noe, da det er såpass lite fra før av Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det er ikke snakk om en avatar men en logo til et hattrick lag. Men passer kanskje i denne tråden allikavel? ikke skyt meg om jeg tar feil. Uansett Laget heter "FK Kamphanene" Jeg ser for meg en logo som inneholder enten en sinna hane eller en morsom type. Og at det står FK Kamphanene en eller annen plass i logoen. Vet ikke om noen er i stand til å lage noe slikt men jeg hadde vært veldig takknemmelig om noen tok seg tid til det Selv har jeg lite eller ingen peiling på slikt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Rett kategori, feil tråd. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tror det er litt vanskelig og legge til noe, da det er såpass lite fra før av Er klar over det, men tenkte litt på en juleramme eller noen snøeffekter i forgrunnen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ingen som har lyst til å prøve på min? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tror det er litt vanskelig og legge til noe, da det er såpass lite fra før av Er klar over det, men tenkte litt på en juleramme eller noen snøeffekter i forgrunnen. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Haha Tusen hjertelig for forslaget. Har laget et par selv: Endret 28. november 2007 av Mevon Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Versegod. Greit om du ikke bruker den eller jeg kan lage noe annet, var nemlig ment som en spøk (: Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Skjønte egentlig det da Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Tenkte på denne i desember: Lagde den nå, må nok fikse litt, kanskje. Nei, ikke kanskje. Mye hvitt som må bort. Men en hvit nisselue på en hvit bakgrunn var ikke lett å klippe ut Endret 28. november 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Flotters Burde nesten bli laget en "samlepakke" med elementer en lett kan benytte. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ja, da har eg funnet en avatar jeg vil ha en stund, og tenkte noen kunne sette på en ramme med dette motivet *bilde*På denne avatren: *Bilde* Jeg er en liten dritt som maser, i know Jeg er vel det Så det var en vanskelig oppgave nå, men takker vist du prøver Unødvendig quoting, men ikke lenge til 1.Desember folkens. Takker vist du gidder Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Er vel ikke noen som kanskje hadde gidet å prøvd å fikset litt på min så den blir litt mer "julete"? Er vel kanskje ikke så lett. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Er vel ikke noen som kanskje hadde gidet å prøvd å fikset litt på min så den blir litt mer "julete"? Er vel kanskje ikke så lett. Skal opp halv seks hver morgen da jeg har ganske mange mil til skolen, så gjorde det ganske kjapt. Kan forbedre om det er en idé du liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå