Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Gjøre bakgrunnen gjennomsiktig / putte på ramme..? Men til dere; Jeg ønsker meg en liten avatar til intraforumet.. Som skal brukes fra jul, altså min avatar slik den er nå, med noe juleting.. Kanskje legge på en nisselue på Counter-terroristen..? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 JonasKs, det tror jeg bare blir tragisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Helt enig der. CS-julestyle slår aldri an. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hmm.. Ville bare ha noe som var litt "nytt". Når jeg tenker meg om (Etter hva dere sa), så står også CT'en underst, jeg trodde den sto øverst. Fungerer ikke å legge nisselue på han, uansett.. Får vel heller finne meg noe annet på intra'n. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Noen som hadde greid å fjerne "W"'en i avataren min og ersattet den med en D i samme farge? EDIT: Typo Endret 26. november 2007 av Darkbuster Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Et tappert forsøk av meg Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hmm .. Tror jeg prøver den andre fra teletubbiekid .. Vil den se bedre ut? Takker for forsøk Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg legger ut to versjoner av den pingvin avataren. Prøvde å fjerne litt kornete støy på bilde, i håp om at den er av bedre kvalitet. Den blanke legger jeg ut sånn at andre kanskje får til en bedre D enn meg... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Jeg fortsetter å bytte avatar, prøver å finne en jeg kan slå meg til ro med. :[ Noen som kan putte en nisselue på godeste Mons Ivar? Edit: Kom nettop på at den hadde vært kulere om han hadde pekt mot innlegget. Ville det være mulig å få den snudd? Tusen hjertelig! Endret 26. november 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Nydelig. Tusen takk! Hadde noen giddet å sette en nisselue på denne karen? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Nydelig. Tusen takk! Hadde noen giddet å sette en nisselue på denne karen? NÅ ber du om det da Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Leker meg litt med noen juleavatarer, og kunne tenke meg noen tilbakemeldinger. Hvordan klarer dere forresten å få filene under 10 kB uten å lagre som .gif? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Øverste i midten var best Hva med min juleavatar? Endret 27. november 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvordan klarer dere forresten å få filene under 10 kB uten å lagre som .gif? Har du ikke lest guiden min i førsteposten? Du bruker Save for web, bruker jpg og stiller på quality-pila... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Har du ikke lest guiden min i førsteposten? Du bruker Save for web, bruker jpg og stiller på quality-pila... Har bare brukt den velgeren man får om man følger Save as-veilederen for jpg, jeg. Endret 26. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 HAr noen lyst til å fikse denne til en godkjent avatar? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg legger ut to versjoner av den pingvin avataren. Prøvde å fjerne litt kornete støy på bilde, i håp om at den er av bedre kvalitet. Den blanke legger jeg ut sånn at andre kanskje får til en bedre D enn meg... Jeg vet, men mine viske-skills er ikke akuratt det beste tusen takk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ok, har et problem... Jeg har egentlig ganske lyst til og bytte avatar , men får kjeft hver bidige gang , og det forstår jeg nesten Så.. hva kan jeg gjøre?, prøvde meg på den her i noen minutter: Hu er ikke ei random jente, som de fleste kanskje tror, men så kom teletubbiekid å nekta, og krevde delvis og få den gamle tilbake Men, jeg ønsker meg i det minste en juleavatar, noe som den jeg har nå med samme farge og tekst. Konnis sitt forslag tilbake i tråden var slett ikke værst, men jeg syns den mista en del kvalitet. Og siden fLeReK ikke lengere har PSD fila, så blir det ny avatar Noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå