Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for de!

 

Jeg laget en liten en selv, med utgangspunktet Homer som mafia

homer-mafia.gif

 

Kritikk takk! Så skal jeg endre på den (jeg vet det er noen små hvite strek som outline, de skal jeg ta vekk etter hvert.

 

jeg lette etter Maggy eller Marge med noe slags våpen, men fant ikke (jeg lette nesten ikke heller da..).

Jeg vet at i simpsons the movie holder maggie en knust tåteflaske mot en apekatt.. Og jeg synes jeg har sett Marge holde en pistol

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar

Avatartråden er oppdatert for første gang på lenge, liste over endringer:

 

Changelog 25. November 2007:

01. - Førstepostens BBCode er nå kompatibel med IPB versjon 2.3.

02. - Skriftstørrelser fikset grunnet andre skalaer i IPB versjon 2.3 som igjen forårsaket htmlkoder i posten etter første oppdatering etter forumets oppgradering.

03. - Oppdaterte punktet om retningslinjene samt endret 6KB til 10KB i sammendraget under punkt 2.

04. - Rettet opp feil med at ikke tekst som skulle være skjult var skjult, samt at det ble lagt til et ekstra punkt om å være hyggelig under sammendraget av punkt 2.

05. - Innholdet i post 2 for punkt "4. Gratisavatarer", er fjernet og byttet ut med å være et reservert innlegg. Vi har egen tråd for punkt 4, dette punktet vil videre oppdateres for å bedre informasjonen om tråden.

06. - Grunnet en oppdatering i forumets avatarsystem er det ikke lenger mulig å bruke avatarer på en ekstern server. Derfor fjernes punktet om hvordan en roterende avatar kan lages, dette legges dog inn i post 2, om det skulle være nytte for den.

07. - Punkt "5. Annet" er lagt til. Som en del av endringen 06.

08. - Punkt "4. Gratisavatarer" er endret til å inkludere gratisavatartråden.

 

Det er selvfølgelig snakk om førsteposten ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...