Newt32 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Trykk på miniatyrbildene for link med høy kvalitet! Skaff deg photobucket konto. Det er mye bedre, og helt gratis... http://photobucket.com/register.php?link=topmenu Endret 23. november 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Skaff deg photobucket konto. Det er mye bedre, og helt gratis... http://photobucket.com/register.php?link=topmenu Gjort det nå. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Noen med skills som kan fikse julenisselue på avataren min? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Noen som kunne gjøre snu denne, gjøre den til 80x80 med ramme? En med nisselue hadde vært topp også. Må finne meg en mye klarere avatar enn den jeg har for øyeblikket. Hadde vært digg om noen kunne få det til. Trykk på miniatyrbildene for link med høy kvalitet! takk, men kunne du satt Zaft Teksten til venstre og en som er midtstilt? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Eksperimenterte litt: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Vil ein videreutvikle den, kan ein warpe teksten litt og leggje på ein svak gradert blur. Redigert: Gjorde eit lite forsøk (som ikkje vart so veldig bra). Redigert igjen:Hadde gløymd ramma ja ... Endret 23. november 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Nå som det nærmer seg desember måned og jul så vil jeg gjerne få ordnet litt på min juleavatar. Vil gjerne få litt mer julestemmning inn i bildet. Kanskje en misteltein eller en fin juleramme rundt bildet mitt. La også med orginalfilen og noen andre bilder. Cutthroat Bill, du kan gjerne fikse på den hvis ønsker siden du fikset på den i fjor og jeg må bare si jeg ble kjempefornøyd med resultatet https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9950297 Endret 23. november 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Eksperimenterte litt: Vil ein videreutvikle den, kan ein warpe teksten litt og leggje på ein svak gradert blur. Redigert: Gjorde eit lite forsøk (som ikkje vart so veldig bra). Redigert igjen:Hadde gløymd ramma ja ... tusen takk:D:D Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 takk thearek... endelig noen som gadd... 1 desember så er lua på...Det er ikke lenge til altså Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Synes dere jeg burde snu avataren min (gjøre den speilvendt) slik at jeg ser andre veien? Endret 24. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Synes dere jeg burde snu avataren min (gjøre den speilvendt) slik at jeg ser andre veien? Prøv og se på resultatet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Synes dere jeg burde snu avataren min (gjøre den speilvendt) slik at jeg ser andre veien? Jo... Simen1 sitt innlegg har fått meg til å syntes at det er et must, om den skal se en vei.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Sånn. Tror jeg beholder den denne veien. Ble samtidig en kort fiks på sveisen. Forfengelig ja, høhø. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jepp. Det er litt som å ha øyekontakt med den man snakker med. Det føles mer naturlig og velkommen når ansiktet er snudd mot innlegget, og ikke fra. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jepp. Det er litt som å ha øyekontakt med den man snakker med. Det føles mer naturlig og velkommen når ansiktet er snudd mot innlegget, og ikke fra. +1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jepp. Det er litt som å ha øyekontakt med den man snakker med. Det føles mer naturlig og velkommen når ansiktet er snudd mot innlegget, og ikke fra. +1 Hva prater du om Håks? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Synes dere jeg burde snu avataren min (gjøre den speilvendt) slik at jeg ser andre veien? Det snakker han om. EDIT: Han er altså enig med at den skal snus. Endret 24. november 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Synes dere jeg burde snu avataren min (gjøre den speilvendt) slik at jeg ser andre veien? Det snakker han om. EDIT: Han er altså enig med at den skal snus. Tror poenget til KoffeinKanin, var at Håks har en avater som ser andre veien. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvorfor er det ingen som i det hele tatt har prøvd sette nisselue på stakkars Pedobear? Plis, kan noen prøve. Er fint å ha nå som juletider er incoming. And I qoute myself... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå