Coffey Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Okei, Jeg har et par kb som ikke er brukt, kunne noen fått bedre kvalitet på den? Jeg er en liten dritt som maser, i know Jeg er en liten dritt som maser, i know Er ikke store forskjellen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kanke noen værsåsnill å lage julepynt som ramme rundt min istede for den jeg har nå? Jeg er en liten dritt som maser, i know Lenke til kommentar
Groening Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Noen M-avatarer for de som vil ha. tatt tatt Endret 19. november 2007 av Groening Lenke til kommentar
brg Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Noen M-avatarer for de som vil ha. Tar den første- Tusen takk Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kan noen ordne en fin nisselue på denne? Jeg har sagt i denne tråden at jeg ikke setter nisseluer på avatarer, og det gjør jeg vanligvis ikke. Men denne gangen er et unntak. Gordon Freeman er en mann jeg har stor respekt for, så jeg vil ikke at han skal gå rundt med en mindre pen nisselue (no offence). Så derfor tok jeg meg tiden til å lage en som jeg tror passer litt bedre til han: Da respekterer jeg ønsket til personen som laget avataren. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kan noen lage en avatar der en fyr spiser seg gjennom forumet til meg? Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kan noen lage en avatar der en fyr spiser seg gjennom forumet til meg? Det vil jeg også ha Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 I'm sensing a new forum-fashion. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 I'm sensing a new forum-fashion. You think. Husker når avataren jeg hadde for en stund siden var en av de første der motivet gikk utfor rammen. Stolt. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 You think. Husker når avataren jeg hadde for en stund siden var en av de første der motivet gikk utfor rammen. Stolt. Utfor rammen ja. Ikke utfor forumdesignet Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Vurderer å bytte avatar til denne: Hva tror folk om det? Men har ikke noe programmer som jeg kan få samme farge som på forumet. Noen som vil hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kim: Den var kjip. Noen som vil kaste på en nisselue på avataren min? ktnx. =D Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) conzeed: personlig forbinder jeg faktist avataren din med navnet ditt, synes de passer godt sammen. Kvaliteten kan gjerne fikses, eller eventuelt få et annet pentagram i samme stil. Her er mine forsøk på hauken, men vil anbefale å heller bruke pentagrammet inntil videre. Trykk på bilde for link med full kvalitet. Fikk ikke til å lage med transparent bakgrunn. edit: la også ved to pentagrammer som du kanskje vil like. Endret 18. november 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Om noen kunne få til en nisselue på ulven min, eller en snømann med misselue (kanskje for mye å spørre om), hadde det vært aldeles strålende! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Her er det avbildet et par kaniner som ser over en gigantisk gulrot, 10 kb også Ser det er et par byte for mye, men det går sikkert... Endret 19. november 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg skiftet avatar idag. Et ekte bilde av meg. Slik går det når man har vært flere år i Forsvaret... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Noen M-avatarer for de som vil ha. Tar nr. 2 jeg. Takk *bah, ikke quote bilder.* Endret 19. november 2007 av Håks Lenke til kommentar
Groening Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Versågod. Bare hyggelig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Dritrå avatarer btw. Lagd dem selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå