Schjellin Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Nåværende garantert. Jeg kjedet meg så jeg laget en dårlig versjon der han liksom skal "bryte seg ut" av forumdesignet... Vel, ideen er der i hvertfall Noe slikt hadde vært (Grise)tøft! Den var rett og slett råfet Newt32 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Trenger jeg å bytte? Har noen ideer i spoiler (bildene er store). Skal jeg bytte til en av dem? Må jeg ha ramme da? Kan du lage en bra til meg? Kanskje du har en bedre ide til meg? Hvis du har sett meg før i forumet vet du kanskje litt om hvordan jeg er. En avatar som beskriver meg kanskje? Endret 15. november 2007 av JFM Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Kjeda meg litt, nå igjen Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Kunne noen laget en fin avatar til meg av dette bildet fra Super Mario Galaxy? Og kanskje klippe den litt så det blir riktig format når dere krymper den til 80x80 px EDIT: Her var bildet ja, det ville ikke laste seg opp i sted Endret 15. november 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Hvilket bilde? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Fikset nå Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Trykk på bildet for å se link med full kvalitet! Jeg får ikke lastet opp bilder på diskusjon! Det står "maks størrelse på en opplastning: 3.71k" Og selv om jeg ikke har lastet opp noe står det "Brukt vedleggsplass 30.27mb av 30.27mb" under Velg en fil. Noen som vet åssen man løser det problemet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Jeg får ikke lastet opp bilder på diskusjon! Det står "maks størrelse på en opplastning: 3.71k" Og selv om jeg ikke har lastet opp noe står det "Brukt vedleggsplass 30.27mb av 30.27mb" under Velg en fil. Noen som vet åssen man løser det problemet? Du har brukt opp vedleggsplassen din. Du må slette noe av det du har lastet opp for å kunne laste opp igjen. Eller bruke eksterne siter for opplasting Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Trykk på bildet for å se link med full kvalitet! Jeg får ikke lastet opp bilder på diskusjon! Det står "maks størrelse på en opplastning: 3.71k" Og selv om jeg ikke har lastet opp noe står det "Brukt vedleggsplass 30.27mb av 30.27mb" under Velg en fil. Noen som vet åssen man løser det problemet? Pent Takker! Jeg skal bruke denne Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Har funnet meg et bilde. Kan noen lage en ramme til det og fikse størrelsen på det? Vil at bildet skal være så stort som mulig... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Trykk på bildet for å se link med full kvalitet! Beste jeg fikk til. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Noen som vil pimpe opp beibi-Ida i litt mer julestemning? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Nåværende garantert. Jeg kjedet meg så jeg laget en dårlig versjon der han liksom skal "bryte seg ut" av forumdesignet... Vel, ideen er der i hvertfall Kan jeg ta den? Den var slett og slett dritkul. Og siden pedobear er favoritten min som avatar, og siden folk kjenner igjen avataren min? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Hvis noen pimper opp beibi-Ida, kunne de pimpa opp Tommy-gutten min også med det samme? No rush... Har ikke planer om å bruke jule-avatar før i desember... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Kan jeg ta den? Den var slett og slett dritkul. Og siden pedobear er favoritten min som avatar, og siden folk kjenner igjen avataren min? Det var jo til deg jeg laget den da, så selvfølgelig kan du ta den Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Haha, hjertelig. Den er jo genial. Endret 16. november 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Litt OT, men hvor er pedobear fra? Men en annen sak, hva heter den serien, der de kutter av hverandre hendene og sånt, men "tegneseriefigurer" sånn som pedobear? Ett eller annet på Three... Endret 16. november 2007 av Slicks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå