Coffey Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Begynner å bli lei nisseluer nå.... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Noen som kunne sett nisselue på avateren min?? Skulle byttet til det i julen Takker den som vil gjøre dette!! Ett forslag fra meg: Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Kunne noen fikset litt på dette bildet? 80x80, endre litt på bakgrunnen (kanskje gjennomsiktig eller hvit->grå sånn det er nå?) og sette på en ramme? *bilde av Daft Helmet* Here ya' go: Jeg synes den lengst til venstre med svart ramme ble best Den helt til høyre har transparent bakgrunn. Merk at på bakgrunner som er mørker eller lyser enn diskusjon.no, hardware.no og IP.Board 2.2.0-skinnene vil den gjennomsiktige får synlige kanter rundt hjelmen, tiltross for at den har gjennomsiktig bakgrunn. Endret 12. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Jeg eier NULL photoshop-skills. Derfor lurte jeg på om noen av dere kunne gi guttungen min på bildet et litt "julepreg"? Og NEI... jeg har ikke bildet i bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 =O Noen likte mitt forsøk :S Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Kunne ikke noen frese julelue på min? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Litt tidlig med nissluer? Er bare 12 November og over 1 måned igjen til jul. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Litt tidlig med nissluer? Er bare 12 November og over 1 måned igjen til jul. Min juleavatar tar jeg i bruk natt til 1. desember og den blir værende til nyttårsaften eller første nyttårsdag. Jeg synes også det er for tidlig å starte julemaset allerede nå. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Litt tidlig med nissluer? Er bare 12 November og over 1 måned igjen til jul. Min juleavatar tar jeg i bruk natt til 1. desember og den blir værende til nyttårsaften eller første nyttårsdag. Jeg synes også det er for tidlig å starte julemaset allerede nå. I second that Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Litt tidlig med nissluer? Er bare 12 November og over 1 måned igjen til jul. Min juleavatar tar jeg i bruk natt til 1. desember og den blir værende til nyttårsaften eller første nyttårsdag. Jeg synes også det er for tidlig å starte julemaset allerede nå. Jula varer helt til påske da Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Mitt forsøk. Endret 12. november 2007 av Supahfly Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 <Bilder> Jeg synes den lengst til venstre med svart ramme ble best Den helt til høyre har transparent bakgrunn. Merk at på bakgrunner som er mørker eller lyser enn diskusjon.no, hardware.no og IP.Board 2.2.0-skinnene vil den gjennomsiktige får synlige kanter rundt hjelmen, tiltross for at den har gjennomsiktig bakgrunn. Takk skal du ha! De ser alle veldig fine ut, men er enig i at den til venstre var best Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Hei! Jeg har nå fått en hoved-avatar, men trenger en fra 1.desember til nyttår, googlet litt og fant disse to, jeg vil se hvordan disse ser ut i 80x80, takker *bilde* Og *bilde* Litt tidlig, men Bumb Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 noen som gidder fikse opp julestemningen på min? trenger ikke være lue og skjegg..... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Sånn? Endret 12. november 2007 av Supahfly Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Hvilke av disse avataren burde jeg ha? Edit; Lagde en til Endret 12. november 2007 av Supahfly Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Hvilke av disse avataren burde jeg ha? Hvorfor bytte ? Vell, nummer en synes jeg da. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Mener at et bytte er på tide. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Ta den siste, med transparent bakgrunn Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 @Supahfly, er ikke de litt for store i størrelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå