Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne noen fikset litt på dette bildet? 80x80, endre litt på bakgrunnen (kanskje gjennomsiktig eller hvit->grå sånn det er nå?) og sette på en ramme?

*bilde av Daft Helmet*

Here ya' go:

post-51867-1194825842_thumb.jpg post-51867-1194827443_thumb.jpg post-51867-1194826297_thumb.gif

Jeg synes den lengst til venstre med svart ramme ble best :)

Den helt til høyre har transparent bakgrunn. Merk at på bakgrunner som er mørker eller lyser enn diskusjon.no, hardware.no og IP.Board 2.2.0-skinnene vil den gjennomsiktige får synlige kanter rundt hjelmen, tiltross for at den har gjennomsiktig bakgrunn.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Litt tidlig med nissluer? Er bare 12 November og over 1 måned igjen til jul.

Min juleavatar tar jeg i bruk natt til 1. desember og den blir værende til nyttårsaften eller første nyttårsdag. Jeg synes også det er for tidlig å starte julemaset allerede nå.

I second that :)

Lenke til kommentar
Litt tidlig med nissluer? Er bare 12 November og over 1 måned igjen til jul.

Min juleavatar tar jeg i bruk natt til 1. desember og den blir værende til nyttårsaften eller første nyttårsdag. Jeg synes også det er for tidlig å starte julemaset allerede nå.

Jula varer helt til påske da :fun:

Lenke til kommentar
<Bilder>

Jeg synes den lengst til venstre med svart ramme ble best :)

Den helt til høyre har transparent bakgrunn. Merk at på bakgrunner som er mørker eller lyser enn diskusjon.no, hardware.no og IP.Board 2.2.0-skinnene vil den gjennomsiktige får synlige kanter rundt hjelmen, tiltross for at den har gjennomsiktig bakgrunn.

Takk skal du ha! De ser alle veldig fine ut, men er enig i at den til venstre var best ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...