m_8 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Den var litt "skurrete" på venstresiden, men det der er noe av det beste jeg har sett! Fiksa det, og satt dyret 2-3 pixler lengere ned, så nisselua ikke her helt trykt oppi ramma, så blir perfekt Hvor er den nye? (den du fiksa på?) Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Den var litt "skurrete" på venstresiden, men det der er noe av det beste jeg har sett! Fiksa det, og satt dyret 2-3 pixler lengere ned, så nisselua ikke her helt trykt oppi ramma, så blir perfekt Hvor er den nye? (den du fiksa på?) Tror WheelMan mente at hvis Rivers hadde fiksa det, så hadde det blitt bedre. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Kan noen ordne en fin nisselue på denne? Jeg prøvde, men fikk det ikke til noe bra. Og hvorfor vil ikke avataren min oppdateres? Jeg har en med finere lue enn den jeg har nå. Endret 11. november 2007 av Odd Ball Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Den var litt "skurrete" på venstresiden, men det der er noe av det beste jeg har sett! Fiksa det, og satt dyret 2-3 pixler lengere ned, så nisselua ikke her helt trykt oppi ramma, så blir perfekt Hvor er den nye? (den du fiksa på?) Tror WheelMan mente at hvis Rivers hadde fiksa det, så hadde det blitt bedre. Sånn Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Sånn, da var en ny avatar på plass. Spørsmålet mitt er da om dere tror den vil se bedre ut om jeg roterer den slik at den godeste Scarlett ser den andre veien? Red.: Kom gjerne med andre forslag til andre forbedringer også, for den del. Endret 11. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kan noen ordne en fin nisselue på denne?Jeg prøvde, men fikk det ikke til noe bra. Og hvorfor vil ikke avataren min oppdateres? Jeg har en med finere lue enn den jeg har nå. Trykk CTRL + F5! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Kan noen ordne en fin nisselue på denne?Jeg prøvde, men fikk det ikke til noe bra. Og hvorfor vil ikke avataren min oppdateres? Jeg har en med finere lue enn den jeg har nå. Trykk CTRL + F5! Der ja! Tusen takk. Hvordan ser denne ut da? (Se avatar) Edit: Innlegg 1000! Endret 11. november 2007 av Odd Ball Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Den var litt "skurrete" på venstresiden, men det der er noe av det beste jeg har sett! Fiksa det, og satt dyret 2-3 pixler lengere ned, så nisselua ikke her helt trykt oppi ramma, så blir perfekt Hvor er den nye? (den du fiksa på?) Tror WheelMan mente at hvis Rivers hadde fiksa det, så hadde det blitt bedre. Sånn Takker Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Mens jeg er i gang: Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Edit: Innlegg 1000! Endret 11. november 2007 av Kenji Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Den ble utrolig rå Kenji. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Tenker jeg må få meg en nisselue på ulven min óg, når det nærmer seg juletider. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 versus Den siste følte jeg i grunn var mer i tråd med filmen det er hentet fra, men hva synes dere egentlig ser best ut? Tror kanskje det kan bli til at jeg bruker den en stund, så da vil jeg gjerne få det best mulig. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Skarstad, den du har nå er best. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg er enig med WheelMan og har en begrunnelse for det også. Det virker mest logisk at ansiktet ser mot der fokuset bør være: innlegget. Se f.eks hvordan dette virker: Innleggstekst vs. dette: Innleggstekst Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Noen som gidder å slenge en nisselue på avataren min? Jeg synes forøvrig at dere starter litt for tidlig med jule-avararene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Noen som kan hjelpe meg med å gjøre pencilcase litt mere høytidsstemt? Ja, jeg tenker da på den nerveslitende julefeiringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå