Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Newt: Ta din avatar med den nye rammen. Uten å endre skarpheten. (: Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ramme og 80x80, og jeg vil bli glad? (er det ingen som gidder å ta mine?) Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 ]http://panther1.last.fm/coverart/300x300/2025729.jpg Ramme og 80x80, og jeg vil bli glad? (er det ingen som gidder å ta mine?) Jo, ofc. For meg har det mikroskopisk lite å si hvem det er, jeg må bare være.. in tha mood! Det ang. min avatar var bare at jeg skulle teste noe. Den nye versjonen ble lysere og derfor mistet den mye kontrast. Det var meningen det skulle være sånn slags skinnende effekt. Men det funka dårlig... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Takk Newt, your the man Hehe, ser du prøver å forstørre skrifta, men man skal ikke kødde med albumcovers! Forresten, skinnende effekten hadde funket meget bra med din avatar, og jeg likte den nye ramma. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Han forstørret ikke skriften, han zoomet bare nærmere inn på den. Lenke til kommentar
Appear Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gå det med noen gjenomsiktig bakgrunn? Eller 80x80 +ramme? EDIT: min første post Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kan noen lage sånn glitrende julegreie som man henger på juletreet rundt avataren min istede for ramme? Plisplisplis, nå har jeg spurt et par ganger før uten respons og ville blitt skikkelig glad! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg skulle gjerne hatt en juleavatar som symboliserer julens virkelige budskap - kapitalsimeorgie. Noen som tar på seg å lage en juleavatar av et dollartegn med nisselue i fotokvalitet (ikke tegnet)? Litt skygge på dollartegnet så det også virker "realistisk" og ikke tegnet hadde vært fint. Og selv om jeg sikkert er en kravstor jævel nå: Forskjellige versjoner med gjennomsiktig bakgrunn og idylliske snøbakgrunner (hekker ikke tegnet) hadde vært kjempeflott. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hva med noe slikt som utgangspunkt? Et alternativ: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Slett ikke dumt, det siste der er jo litt smågenialt. Men liker dollartegnideen bedre. Det dollartegnet der så litt tegnet ut da, men det er mulig jeg er litt for kresen. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kan noen lage sånn glitrende julegreie som man henger på juletreet rundt avataren min istede for ramme? Plisplisplis, nå har jeg spurt et par ganger før uten respons og ville blitt skikkelig glad! Skulle gjerne gjort det, men er hos pappa, der vi ikke har photoshop, så det går ikke Men jeg kan gjøre det når jeg kommer til mamma Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hva med noe slikt som utgangspunkt?Tok bort bildene. Nisselue på den S'en du har fra før av..? (: Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Han lagde juleavatar til NgZ, og NgZ ønsket dollartegn som nisselue-bærer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Aha.. Min feil.. Sorry. (: Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Da har jeg også fått meg juleavatar Hva synes dere? (Luen i midten ble litt dårlig, men ikke så mye å gjøre nå. Jeg gidder ikke skjære ut luen osv. en gang til ) Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Den var dritstilig, de gutta der kledde nissluer Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Den var dritstilig, de gutta der kledde nissluer Takk Skulle ønske jeg så den lua i midten og fikk ordna den. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hva med noe slikt som utgangspunkt?Nisselue på den S'en du har fra før av..? (: Ja, det kunne vært en idé, men jeg synes det er litt forutsigbart og standard. Kanskje jeg skulle lage en mørkere bakgrunn og snø i bakgrunnen og oppå S-en? Eller lage S-en min i pepperkake og ta bilde av den? Hva synes dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Du blir nesten nødt til å lage en pepperkake-S, med samme "form" og uteseende som den du har nå. EDIT: Og for all del ikke glem melis langs kantene. Endret 10. november 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå