ekwathne Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Hæ? Den har jo ikke transtparent bakgrunn den der, man ser jo det er forskjell på den og forumfargen. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Bruker du Internet Explorer? I hvertfall hos meg så er den transparang både i IE og Opera. Så det kan nok være en liten illusjon Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Jeg bruker Opera. Samme skjer med IE. Endret 1. november 2007 av ekwathne Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Jeg har sjekket om den har transparang bakgrunn i photoshop, og det har den. Hvis du mener den har en annen farge enn fargen til forumbakgrunnen, er det en optisk illusjon. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Merkelig. Hva mener du med optisk illusjon? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Du tror du ser noe som egentlig du ikke kan se. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Det jeg mener med optisk illusjon er at fargene rundt det hvite får hjernen din til å tror det har en annen farge enn den egentlig har. Et godt eksempel er bildet nedenfor. Her ser man en X laget med fargen rosa. Og det er faktisk bare to farger i dette bildet, en rosa og en grønn. Begge rosa fargene er 100% identiske, men siden noen har grønn farge tettpakket rundt, blir det en optisk illusjon. Altså, hjernen din spiller deg et puss. Endret 1. november 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Aha, da forstår jeg. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Forvirrende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Aha, da forstår jeg. Jeg tilgir deg for at du tvilte. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Det er flott fLeRek. Når vi først er inne på min avatar. Noen som kunne satt en nisselue på vår kjære Earl? Nærmer seg jul nå. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Kan noen lage avatar av dette bildet? Mitt siste ønske; Dette bildet Endret 1. november 2007 av Remains Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Hvilken avatar vil gjøre seg best i juletider? Denne, denne eller den jeg har nå med nisselue på? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Hvilken avatar vil gjøre seg best i juletider? Denne, denne eller den jeg har nå med nisselue på? Høna! BWAAK! Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Bare hyggelig: Beklager at dette er andre gangen. Var bare ikke så fornøyd med mitt forrige valg av motiv. Avataren du lagde var excellent. Takk takk. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Kan noen lage avatar av hodet til babyen? Bump JEG har bestemt meg! Er mine for vanskelige eller? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Juleavatar på vei, men hvilken skal velges? Tror jeg går for førstnevnte, siste har jeg brukt de to siste juletidene. Om noen gidder lage ramme på den første, så værsågodtakkskaduha Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 La til ei på den andre ogso i farta. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Den første var best. Den ligner også på den du har nå. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Den første var litt uklar. Ble nødt til å stikke snyteskaftet helt inntil skjermen før jeg innså at det var ett skjerf som hang og slang rundt halsen. Fargene på det skjerfet minnet ikke mye om jul heller, synes jeg. Det minnet mer om fotball (fysjameg). Jeg ville heller ha valgt nummer to, eller den du allerede har i bruk, selv om den ikke har noe som minner om julen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå