Mountain Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Tenkte litt på juleavatar når den tid kommer Vedlegg Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg likte den med katten Er så mange bebier som har nisseluer fra før av Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Utrolig stilig avatar du har? Hvor fikk du fatt i den? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Utrolig stilig avatar du har ? Hvor fikk du fatt i den? Den var det du som laget Vill foresten si at jeg synes det er utrolig snilt gjort av dere og hjelpe oss, som ikke har paint skils engang Tusen takk Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Ingen som gidder å lage avataren min? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Ingen som gidder å lage avataren min? "De" sover sikkert, men i morgen vil du sikkert få den Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Hehe, takk Wheelman, men hadde vært kjempe koselig hvis de sinnsykt gode i Photoshop hadde gjort det. Ikke ta det personlig, men jeg trur at noen her er litt bedre Men det var ikke noe dårlig forsøk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Ikke ta det personlig, men jeg trur at noen her er litt bedre Men det var ikke noe dårlig forsøk. hehe, tror det er best ja :!: Jeg kjeda meg, kan du si Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Kan noen av dere photoshop mastas henge en julekule elns. på hornet til avataren min? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Så folkens (Newt), jeg trenger en Pedo Bear juleavatar, annen enn den jeg har nå. For å ha i juletider. Så hvis du kunne mekke noe med en fancy vanlig julehatt på seg hadde det vært eksellense. Helt samme bra kvalitet som den jeg har nå, samme bgk o.l. Bare annet bildemotiv. På forhånd, shanks. (Helst flere alternativer.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Kan noen av dere photoshop mastas henge en julekule elns. på hornet til avataren min? Vær så god, lille mann: Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Får fan ikke oppdatert avataren Men den ble nice Takker fLeReK! Endret 31. oktober 2007 av COYS Lenke til kommentar
Groening Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Får fan ikke oppdatert avataren Men den ble nice Takker fLeReK! Ctrl+F5 Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Noen som kunne se på mitt ønske en gang til, få en nisselue som passer på Mr. Hetfield? Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Får fan ikke oppdatert avataren Men den ble nice Takker fLeReK! Ctrl+F5 Jada! Takker til deg og Groening Detta ble jo riktigt flott Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Så folkens (Newt), jeg trenger en Pedo Bear juleavatar, annen enn den jeg har nå. For å ha i juletider. Så hvis du kunne mekke noe med en fancy vanlig julehatt på seg hadde det vært eksellense. Helt samme bra kvalitet som den jeg har nå, samme bgk o.l. Bare annet bildemotiv. På forhånd, shanks. (Helst flere alternativer.) Bump. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 I don't do nisselueZ! For lat Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Fancypants. Jeg lurer egentlig på om din nåværende avatar vil se bra ut med nisselue siden pedobear's hode er ganske nær rammen på avataren din. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Fancypants. Jeg lurer egentlig på om din nåværende avatar vil se bra ut med nisselue siden pedobear's hode er ganske nær rammen på avataren din. Jeg sa at det ikke skulle være en versjon av den jeg har nå, bare med nisselue. En helt ny pedo bear avatar med julemotiv, ulik den jeg har. Men med samme ramme og kvalitet. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Hva synes dere om denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå