Gissan Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Den var utrolig fet Slevin. Grattis. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Går det ann å forbedre avataren min litt nå, eller? Føler den er litt hakkete. Endret 9. oktober 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Er det mulig å lage en bedre versjon av avataren min? Hadde vært innmari flott. Bumper denne litt pga. ny side Lenke til kommentar
UniqueSindre Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva synes dere om min pakke? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva synes dere om min pakke? Bilder i signaturen er ikke lov. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 noen som kan lage en avatar som jeg kan bruke på hw.no av dette bildet? http://i155.photobucket.com/albums/s306/mh...09102007202.jpg en versjon som ikke overstiger 120*90 og ikke er større enn 12kB hadde vært fint også Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Kan noen lage en kul avatar av dette? Takker til den som gidder Endret 10. oktober 2007 av Nonnon Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Vil ha en ny avatar. Har ingen formening om hva det skal være. Digger CSI. hint hint... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg innrømmer det, jeg er komplett udugelig når det gjelder Photoshop! Setter bildekvaliteten til 1 og likevel kommer jeg ikke under 10kb, flaut, men dessverre sant. Tingen er det at jeg så den tråden i OT hvor noen ba folk om å ha ansiktet sitt i avataren og jeg tenkte at det burde vel gå greit. Hvis noen gidder å lage en avatar ut fra dette bildet hadde det vært supert Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Lurte på om noen kunne kanskje lage noen eksemplarer av avatarer med tema Metallica eller In Flames? Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har noen av Metallica, men vil ikke dele Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg innrømmer det, jeg er komplett udugelig når det gjelder Photoshop! Setter bildekvaliteten til 1 og likevel kommer jeg ikke under 10kb, flaut, men dessverre sant. Åpne bildet i Paint, og lagre det, og se størrelsen falle Det funker faktisk Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen avatarmakere som vil hjelpe litt i denne tråden? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jeg innrømmer det, jeg er komplett udugelig når det gjelder Photoshop! Setter bildekvaliteten til 1 og likevel kommer jeg ikke under 10kb, flaut, men dessverre sant. Tingen er det at jeg så den tråden i OT hvor noen ba folk om å ha ansiktet sitt i avataren og jeg tenkte at det burde vel gå greit. Hvis noen gidder å lage en avatar ut fra dette bildet hadde det vært supert edit: hvis du klikker på dem får du full kvalitet. Endret 10. oktober 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Åpne bildet i Paint, og lagre det, og se størrelsen falle Det funker faktisk Grunnen til at størrelsen faller er fordi kvaliteten faller. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Grunnen til at størrelsen faller er fordi kvaliteten faller. Ja, vet det, men i PS blir jo kvaliteten tydeligvis for høy Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 I Paint kan man ikke kontrollere komprimeringen i det hele tatt. I motsettning til Photoshop... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Som sagt i tråden før, er det mulig å gjøre min avatar bedre nå som grensen er flyttet til 10kb? Litt skarpere eller noe slikt. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Det går nok an å legge på "sharpen" på den for å få den skarpere, men det kommer neppe til å se noe fint ut. Dessuten er bildekvaliteten på den meget bra allerede. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som kan gjøre dette bilde om til 80x80 px og 10kb? takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå