Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen være en engel og resize dette bildet så jeg kan bruke det på forumet her? Vil egentlig ikke plage noen med noe så trivielt, men for øyeblikket har jeg ikke mulighet til å gjøre det selv.

Nei jeg kan ikke være en engel. Men jeg kan resize den. Men ikke skift da, den du bruker nå forbinner jeg med deg :cry:

Lenke til kommentar
Kan noen være en engel og resize dette bildet så jeg kan bruke det på forumet her? Vil egentlig ikke plage noen med noe så trivielt, men for øyeblikket har jeg ikke mulighet til å gjøre det selv.

6725826[/snapback]

Hihi, dritkul avatar! I look forward to kill-killing you soon!

Lenke til kommentar
kgl1.jpg  k2dk6.jpg  k3vq0.jpg

 

Litt mindre Austin Powers inspirert denne gangen :!:

Første er sunket i skjermen, andre er meh og den tredje er mer klassy.

 

Edit: Nå er det jo slik, som jeg nettopp oppdaget, at annenhver post har en liten lyshetsforskjell i fargen, så på de to første skal egentlig bakgrunnen blande seg med forumet. O well.

6660774[/snapback]

 

Hmm...jeg vurderer egentlig i velge den siste der, men den mister mye kvalitet når jeg prøver å få den ned til 6Kb...noen som kan hjelpe? :innocent:

Lenke til kommentar
kgl1.jpg  k2dk6.jpg  k3vq0.jpg

 

Litt mindre Austin Powers inspirert denne gangen :!:

Første er sunket i skjermen, andre er meh og den tredje er mer klassy.

 

Edit: Nå er det jo slik, som jeg nettopp oppdaget, at annenhver post har en liten lyshetsforskjell i fargen, så på de to første skal egentlig bakgrunnen blande seg med forumet. O well.

6660774[/snapback]

 

Hmm...jeg vurderer egentlig i velge den siste der, men den mister mye kvalitet når jeg prøver å få den ned til 6Kb...noen som kan hjelpe? :innocent:

6731203[/snapback]

Opost-68649-1156360596_thumb.jpg

Endret av Rivers
Lenke til kommentar

Kan noen klippe ut ansiktet til den store, grønne Link på dette bildet, rezize det til 80x80(med en svart ramme på 1 piksel) og komprimere det til 6kb, puh leez? :)

 

Etter at den eksterne harddisken ble føkka og så reparert, har jeg ikke fått tatt i bruk programmene jeg vanligvis gjør dette med, derfor jeg må ty til deres hjelp. ;)

 

EDIT: Leif von Korrektur var innom.

Endret av Hippie-Erlend
Lenke til kommentar
Kan noen klippe ut ansiktet til den store, grønne Link på dette bildet, rezize det til 80x80(med en svart ramme på 1 piksel) og komprimere det til 6kb, puh leez? :)

 

Etter at den eksterne harddisken ble føkka og så reparert, har jeg ikke fått tatt i bruk programmene jeg vanligvis gjør dette med, derfor jeg må ty til deres hjelp. ;)

 

EDIT: Leif von Korrektur var innom.

6731257[/snapback]

Hmmm. Hvordan vil du ha det?

Lenke til kommentar
Kan noen klippe ut ansiktet til den store, grønne Link på dette bildet, rezize det til 80x80(med en svart ramme på 1 piksel) og komprimere det til 6kb, puh leez? :)

 

Etter at den eksterne harddisken ble føkka og så reparert, har jeg ikke fått tatt i bruk programmene jeg vanligvis gjør dette med, derfor jeg må ty til deres hjelp. ;)

 

EDIT: Leif von Korrektur var innom.

6731257[/snapback]

Hmmm. Hvordan vil du ha det?

6731290[/snapback]

Ansiktet. :)

Sånn som i avataren jeg har nå, bare i farger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...