firkantsopp Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Mapper har blitt in som avatar, eller? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvem tar den lilla? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) JEG! Skal bare mekke litt på den først Endret 4. september 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Mindre enn tre?? Endret 4. september 2007 av firkantsopp Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Nei! Wheelmen Rocks My Socks! Vi krever forandring. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Nei! Wheelmen Rocks My Socks!Vi krever forandring. 9426772[/snapback] Skal jeg bytte til den gamle? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Fem ord: Ja, ja, ja, ja, ja! Var jo forumets kuleste avatar. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bare et lite tips til de som bruker Photoshop og skal minske størrelsen på bilder. Hvis man velger Nearest Neighbor så blir det ikke så uklart Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Fem ord: Ja, ja, ja, ja, ja!Var jo forumets kuleste avatar. 9426864[/snapback] Takker , er ikke så værst din heller, selv om det tok noen kikk før jeg forsto at det var bakenden på bikkja første gangen Da har jeg bytta tilbake Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Nå er det offiselt gutta, jeg skal aldri bytte avatar igjen Bestemte meg etter jeg fikk noen klager Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Newt32 Endret 4. september 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Neei, ikke ha den hele tida da.. Liker'n ikke så særlig, men men.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Nå er det offiselt gutta, jeg skal aldri bytte avatar igjen Bestemte meg etter jeg fikk noen klager Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Newt32 Altså. Jeg har aldri sagt at du må holde deg til en bestemt avatar. Men jeg mener at det blir mye lettere å huske en, hvis en bruker samme avatar. Var litt morsomt at jeg begynte å huske deg fordi du skiftet for mye avatarer da men... Det er helt opp til deg hvilken avatar du vil bruke og hvor lenge du velger å bruke den. Ikke la andre påvirke deg så mye. Gjør hva du vil, you're free! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Neei, ikke ha den hele tida da.. Liker'n ikke så særlig, men men.. 9427726[/snapback] Jeg elsker Billy Talent Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Nokon som makter å lage/finne ny avatar til moi? Skal være relatert til Iron Maiden og Eddie, ettersom nicket mitt er henta derifrå. Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Siden noen måtte ta mappe som jeg ville ha, FØRST -.- måtte jeg mekke en ny en. hva syntes dere? Edit: må si han er bedre i photoshop :!: Endret 5. september 2007 av joahas Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Beklager, men jeg ser ikke hva det er.. Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det er et stort øye som passer på jorda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå