Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

_Zeke:

Ok, noe kjapt jeg prøvde å produsere. For meg er orginalitet det viktigste. Vet ikke helt med denne jeg, alt ble litt smått etterhvert og den trenger en finpuss for å fjerne hvite pixler. Nå jeg skulle ønske grensen var på 100x100. Anyway, her er den:

simpsonstv.gif

Skal hive meg i dusjen og etter det skal jeg vurdere å legge meg. Får se om jeg kanskje gidder å gjøre noe i morgen på skolen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
_Zeke:

Ok, noe kjapt jeg prøvde å produsere. For meg er orginalitet det viktigste. Vet ikke helt med denne jeg, alt ble litt smått etterhvert og den trenger en finpuss for å fjerne hvite pixler. Nå jeg skulle ønske grensen var på 100x100. Anyway, her er den:

simpsonstv.gif

Skal hive meg i dusjen og etter det skal jeg vurdere å legge meg. Får se om jeg kanskje gidder å gjøre noe i morgen på skolen :)

9421358[/snapback]

Jeg likte den ganske bra jeg :thumbup:

Men den var litt liten. Er det der maks størelse? (går den over 80 piksler i lengde eller bredde?

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Her er det største jeg kan få den, men du mister en antenne da...

simpsonstv2.gif

9421440[/snapback]

Jeg prøver denne en stund jeg :)

Men kunne du (eller noen andre) laget to avatarer til? En med hodet til Fry (Phillip J Fry fra Futurama) og en med Bender (Også fra futurama)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Her er en avatar til de som måtte ønske det. Det er en av "de blå mappene" som er foran vær tråd som har nye innlegg.

Har aldri sett maken her på forumet i hvertfall, så her er det en mulighet hvis noen ønsker å bli "unike". :yes:

EDIT: BLÅ-MAPPE AVATEREN ER TATT!

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Jeg tok den blå mappa jeg...

:p

9424605[/snapback]

Det er så greit atte.

Jeg tillot meg å fikse det:

9425168[/snapback]

Visste det var noe jeg glemte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...