Newt32 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 _Zeke: Ok, noe kjapt jeg prøvde å produsere. For meg er orginalitet det viktigste. Vet ikke helt med denne jeg, alt ble litt smått etterhvert og den trenger en finpuss for å fjerne hvite pixler. Nå jeg skulle ønske grensen var på 100x100. Anyway, her er den: Skal hive meg i dusjen og etter det skal jeg vurdere å legge meg. Får se om jeg kanskje gidder å gjøre noe i morgen på skolen Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) _Zeke: Ok, noe kjapt jeg prøvde å produsere. For meg er orginalitet det viktigste. Vet ikke helt med denne jeg, alt ble litt smått etterhvert og den trenger en finpuss for å fjerne hvite pixler. Nå jeg skulle ønske grensen var på 100x100. Anyway, her er den: Skal hive meg i dusjen og etter det skal jeg vurdere å legge meg. Får se om jeg kanskje gidder å gjøre noe i morgen på skolen 9421358[/snapback] Jeg likte den ganske bra jeg Men den var litt liten. Er det der maks størelse? (går den over 80 piksler i lengde eller bredde? Endret 3. september 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvis du drar den over avataren min, ser du at TV'en er så stor som den kan være Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Her er det største jeg kan få den, men du mister en antenne da... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Her er det største jeg kan få den, men du mister en antenne da... 9421440[/snapback] Nei, ble littegran skeptisk til den da Hva hvis du fjerner hele bordantennen oppå? Slik at det bare er TVen? Endret 3. september 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nei, ble littegran skeptisk til den da Hva hvis du fjerner hele bordantennen oppå? Slik at det bare er TVen? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Her er det største jeg kan få den, men du mister en antenne da... 9421440[/snapback] Jeg prøver denne en stund jeg Men kunne du (eller noen andre) laget to avatarer til? En med hodet til Fry (Phillip J Fry fra Futurama) og en med Bender (Også fra futurama) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Her er en avatar til de som måtte ønske det. Det er en av "de blå mappene" som er foran vær tråd som har nye innlegg. Har aldri sett maken her på forumet i hvertfall, så her er det en mulighet hvis noen ønsker å bli "unike". EDIT: BLÅ-MAPPE AVATEREN ER TATT! Endret 4. september 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Mener jeg så en som hadde den her et sted EDIT: Ser ut som brukeren er borte , han het forresten koffert... Endret 4. september 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg tok den blå mappa jeg... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Du burde gjøre bakgrunnen gjennomsiktig. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg tillot meg å fikse det: Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hva med denne? 9423374[/snapback] Jeg likte ikke TVen rundt, og hodene var litt for små. Kan du ikke prøve å få bare en av de? Og uten noe annet TV rundt etc? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg tok den blå mappa jeg... 9424605[/snapback] Det er så greit atte. Jeg tillot meg å fikse det: 9425168[/snapback] Visste det var noe jeg glemte. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvordan har dere klart å forstørre den sånn at den blir så smooth? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Rette linjer er sjeldent noe problem. Er heller ikke vanskelig å tegne den om igjen, da det er blå streker + gradient. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Skjønnte det. Beste jeg klarte å få den med kun å forandre størrelsen var det her: Så regner med det er brukt gradient. Edit: Her er foresten fler forumikoner Endret 4. september 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvordan har dere klart å forstørre den sånn at den blir så smooth? 9425527[/snapback] Hvordan jeg greide det? Gradient. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Tar rød mappe jeg thx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå