Oovz Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Siden karen i min nåværerende avatar har kommet med ny skive, begynner det å bli på tide at jeg bytter avatar også. Jeg vet at man skal være så spesifikk som mulig og greier, men noe a là den jeg har nå hadde vært supert. Denne gangen skal dette bildet brukes som utgangspunkt: Håper på hjelp herfra, ble iallefall utrolig fornøyd forrige gang! På forhånd takk for hjelpen Endret 31. august 2007 av Oovz Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Som nokon påpeikte tidlegare i tråden er ikkje dette noko alternativ til Siste ordet-tråden. Dykk kan kommentere avatarer, men privatdiskusjon skal ikkje forekomme. Ein god del innlegg er sletta. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Øyh, du tok bort trikkebildet! Heldigvis rakk jeg å lage avatar ut av det ^^ Men jeg må fylle ut litt avatarprat: Noen som har flere ønsker? Endret 31. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Nå har jeg hatt samme juleavatar i snart tre år, bør jeg bytte? Har litt lyst til å få en nye avatar, men på en annen side så er avataren på en måte blitt en "del" av meg . Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Jeg synes ihvertfall at den avataren er "veldig deg". Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Hva syns dere? Avatar av meg selv, redigert med windows office picture manager, og finpusset i paint, tatt meg mobilkamera. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Den var fin den, Narrie Finpussing i Paint, faktisk Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Rammen er fra paint Noe som er teit, når eg skal bruke den som avatar, blir kvaliteten mye dårligere Endret 1. september 2007 av Narrie Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Rammen er fra paint Noe som er teit, når eg skal bruke den som avatar, blir kvaliteten mye dårligere 9403699[/snapback] Fordi forumet krymper den til 80x80 Denne er i 80x80 og vil ikke se annerledes ut når den brukes som avatar Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Takk Rivers <3 Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Noen som har lyst å prøve å få transparent bakgrunn på min nåværende, vær så snill? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Prøvde meg, edge: Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Noen som hadde giddet å lage avatar av denna? Kanskje også gjort den transparant? Lenke til kommentar
Uhei Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 <---hva med denne karn? paint 4 ever!! Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Noe sånt? Jeg syns ikke den passet transparant. Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Noen som kan photoshoppe en avatar for meg? Den nest øverste Muhammed-figuren her, med fluesopptekstur på bomba! http://www.zombietime.com/mohammed_image_a...osten_cartoons/ Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Noen som har lyst å prøve å få transparent bakgrunn på min nåværende, vær så snill? 9410112[/snapback] Har prøvd meg jeg og, men brukte et større bilde som utgangspunkt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 De der var veldig bra! Prøver meg med den svarte. Thankyou. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Jeg beklager hvis dette ikke er spesifikt nok, men jeg prøver meg. Jeg har byttet litt på avataren min i det siste, og jeg finner egentlig ingen avatar som passer meg. I stedet for å komme med spesifike idéer til hvordan den skal se ut, så vil jeg heller komme med et par av mine interesser etc. så kan dere prøve å lage en som jeg vil like. Hvis jeg ikke liker den dere kommer med, vil jeg selvsagt forklare så godt jeg kan hvorfor, og komme med konstruktiv kritikk. Jeg håper jeg kan få noen gode avaterer her, og at ikke posten min blir slettet/ignorert pga. den ikke er spesifik nok. Ting jeg interreserer meg for: TV Serier (Jeg liker TV serier ) The Simpsons Futurama Friends Band Of Brothers' Stargate Selv vil jeg si at jeg kunne tenkt meg en avatar som viser hodet eller hele personen fra en av seriene jeg ser på. Helst Simpsons eller Futurama. Jeg har også sett en avatar der man kan se at selve motivet stikker utenfor rammen som er litt mindre enn 80x80. (Dette var av Bart fra Simpsons, så for at det ikke skal bli en kopi, vil jeg ikke at det skal være av Bart) Vel, lykke til, og jeg håper at det kommer noen gode forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå