Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

Siden karen i min nåværerende avatar har kommet med ny skive, begynner det å bli på tide at jeg bytter avatar også. Jeg vet at man skal være så spesifikk som mulig og greier, men noe a là den jeg har nå hadde vært supert. Denne gangen skal dette bildet brukes som utgangspunkt:

COMMON_FINAL-COVER-5x5.jpg

Håper på hjelp herfra, ble iallefall utrolig fornøyd forrige gang!

På forhånd takk for hjelpen :)

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg beklager hvis dette ikke er spesifikt nok, men jeg prøver meg.

Jeg har byttet litt på avataren min i det siste, og jeg finner egentlig ingen avatar som passer meg.

I stedet for å komme med spesifike idéer til hvordan den skal se ut, så vil jeg heller komme med et par av mine interesser etc. så kan dere prøve å lage en som jeg vil like. Hvis jeg ikke liker den dere kommer med, vil jeg selvsagt forklare så godt jeg kan hvorfor, og komme med konstruktiv kritikk. Jeg håper jeg kan få noen gode avaterer her, og at ikke posten min blir slettet/ignorert pga. den ikke er spesifik nok.

Ting jeg interreserer meg for:

TV Serier (Jeg liker TV serier :p)

The Simpsons

Futurama

Friends

Band Of Brothers'

Stargate

Selv vil jeg si at jeg kunne tenkt meg en avatar som viser hodet eller hele personen fra en av seriene jeg ser på. Helst Simpsons eller Futurama. Jeg har også sett en avatar der man kan se at selve motivet stikker utenfor rammen som er litt mindre enn 80x80. (Dette var av Bart fra Simpsons, så for at det ikke skal bli en kopi, vil jeg ikke at det skal være av Bart)

Vel, lykke til, og jeg håper at det kommer noen gode forslag :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...