Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

Gratis avatar, første man til mølla!

Den første som skriver "Jeg tar'n" får den... ikke bare ta den uten å skrive noe for da ender forumet opp med 10 forskjellige personer med samme avatar ;)

post-42881-1155929074_thumb.jpg

Enda en

post-42881-1155929272_thumb.jpg

6701336[/snapback]

Jeg tar'n :)(den første altså)

Endret av RostaD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tenkt til å bytte avatar, men er ikke helt sikker hva jeg vil ha. Tror jeg vil ha en Avatar med noen eller noe fra final fantasy eller evt. noen av fav. bandene mine. Tenkte meg kanskje noen av disse:

vincent.jpg

Sephiroth6.jpg

Sephiroth11.jpg

Noen favoriter i den listen? Eller evt. noen som vil lage en avatar til meg? :)

Lenke til kommentar

Her er et skype-bilde jeg resizet. Det er 60 skype-bilder i den mappen av denne typen, dette er en av dem. Vil også understreke at alle de bildene som ligger i den mappen kan brukes på MSN, de har perfekt MSN størrelse (96 x 96).

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Her er et skype-bilde jeg resizet. Det er 60 skype-bilder i den mappen av denne typen, dette er en av dem. Vil også understreke at alle de bildene som ligger i den mappen kan brukes på MSN, de har perfekt MSN størrelse (96 x 96).

6710717[/snapback]

Hei, kunne du lagt AKKURAT samme design, men bare med ZM inni? (Zeromac)

Likte bildet veldig, hadde vært fine hvis du klarte det. :)

Lenke til kommentar

6710717[/snapback]

6710737[/snapback]

Tror ikke jeg er så god. Det eneste jeg klarte var dette:

Lenke til kommentar
Er det noen som har lysst til å prøve å lage noe kult noe ut av disse bildene? :ermm::)

Hvis dere prøver, så er det ikke ønskelig med "nick" i bildet..

Dere kan klippe og redigere så mye dere vil.. det er dere som kan dette.. .. kanskje forsterke det svarte og hvite, kanskje .. er helst ønskelig i svart/hvitt -men det er grunnet at jeg ikke tror det blir noe kult med farger ..men, føler dere otherwise, så for all del; Prøv! :)

Hvis dere virkelig orker dette, så kan dere lagre dem som hw-forum-avatar-format/størrelse .. og kanskje noen et par hakk større .. som kanskje ser fint ut i MSN, eller andre ting.. skype, f.eks .. :)

Flotters!

På forhånd; Takk!  :thumbup:

EDIT: ..og den derre horisontale skyggestreken litt nedpå der .. den er IKKE ønskelig! :D

EDIT2: Er jo ikke meningen at dere skal gjøre noe ut av ALLA bildene.. men, velg et dere synes dere kan gjøre noe kult med! :)

EDIT3: ..puh ... Likte kanskje a2, a4 og a5 best! :blush:

6694918[/snapback]

post-103958-1156085897_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Er det noen som har lysst til å prøve å lage noe kult noe ut av disse bildene? :ermm::)

Hvis dere prøver, så er det ikke ønskelig med "nick" i bildet..

Dere kan klippe og redigere så mye dere vil.. det er dere som kan dette.. .. kanskje forsterke det svarte og hvite, kanskje .. er helst ønskelig i svart/hvitt -men det er grunnet at jeg ikke tror det blir noe kult med farger ..men, føler dere otherwise, så for all del; Prøv! :)

Hvis dere virkelig orker dette, så kan dere lagre dem som hw-forum-avatar-format/størrelse .. og kanskje noen et par hakk større .. som kanskje ser fint ut i MSN, eller andre ting.. skype, f.eks .. :)

Flotters!

På forhånd; Takk!  :thumbup:

EDIT: ..og den derre horisontale skyggestreken litt nedpå der .. den er IKKE ønskelig! :D

EDIT2: Er jo ikke meningen at dere skal gjøre noe ut av ALLA bildene.. men, velg et dere synes dere kan gjøre noe kult med! :)

EDIT3: ..puh ... Likte kanskje a2, a4 og a5 best! :blush:

6694918[/snapback]

Ett forslag...

post-63051-1156088527_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Har tenkt til å bytte avatar, men er ikke helt sikker hva jeg vil ha. Tror jeg vil ha en Avatar med noen eller noe fra final fantasy eller evt. noen av fav. bandene mine. Tenkte meg kanskje noen av disse:

vincent.jpg

Sephiroth6.jpg

Sephiroth11.jpg

Noen favoriter i den listen? Eller evt. noen som vil lage en avatar til meg?  :)

6710093[/snapback]

Må bare bumpe :w00t:

Lenke til kommentar

6710717[/snapback]

6710737[/snapback]

Tror ikke jeg er så god. Det eneste jeg klarte var dette:

6710990[/snapback]

Tusen takk, ble veldig bra! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...