Rostad Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Gratis avatar, første man til mølla! Den første som skriver "Jeg tar'n" får den... ikke bare ta den uten å skrive noe for da ender forumet opp med 10 forskjellige personer med samme avatar Enda en 6701336[/snapback] Jeg tar'n (den første altså) Endret 19. august 2006 av RostaD Lenke til kommentar
Reached Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hva synes dere om min nyeste avatar? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hva synes dere om min nyeste avatar? 6708032[/snapback] Synes den var ganske fin, jeg. Og nå kan jeg vel kanskje benytte anledningen med å spørre hva folk synes om min ikke like så nye avatar? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hva synes dere om min nyeste avatar? 6708032[/snapback] Lenke til kommentar
Reached Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Lagde en til bare med Scarlett Johansson. Førstemann til mølla får den Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har tenkt til å bytte avatar, men er ikke helt sikker hva jeg vil ha. Tror jeg vil ha en Avatar med noen eller noe fra final fantasy eller evt. noen av fav. bandene mine. Tenkte meg kanskje noen av disse: Noen favoriter i den listen? Eller evt. noen som vil lage en avatar til meg? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har en tegning jeg vil krympe til avatar størrelse (vet hvordan jeg gjør det i adobe) men det er noen detaljer som ikke blir så bra når de blir krympet. Noen som har noen tips for å gjøre krympingen bra? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 http://www.life-stream.it/avatar/media/ffvii/Sephiroth11.jpg Noen favoriter i den listen? Eller evt. noen som vil lage en avatar til meg? 6710093[/snapback] Likte den veldig godt. (Den nederste altså) -- -- Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Her er et skype-bilde jeg resizet. Det er 60 skype-bilder i den mappen av denne typen, dette er en av dem. Vil også understreke at alle de bildene som ligger i den mappen kan brukes på MSN, de har perfekt MSN størrelse (96 x 96). Endret 20. august 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Her er et skype-bilde jeg resizet. Det er 60 skype-bilder i den mappen av denne typen, dette er en av dem. Vil også understreke at alle de bildene som ligger i den mappen kan brukes på MSN, de har perfekt MSN størrelse (96 x 96). 6710717[/snapback] Hei, kunne du lagt AKKURAT samme design, men bare med ZM inni? (Zeromac) Likte bildet veldig, hadde vært fine hvis du klarte det. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 http://www.life-stream.it/avatar/media/ffvii/Sephiroth11.jpg Noen favoriter i den listen? Eller evt. noen som vil lage en avatar til meg? 6710093[/snapback] Likte den veldig godt. (Den nederste altså) -- -- 6710441[/snapback] Okey Noen andre som har noen meninger? Vurderer litt den nest nederste jeg da. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Her er et skype-bilde jeg resizet. Det er 60 skype-bilder i den mappen av denne typen, dette er en av dem. Vil også understreke at alle de bildene som ligger i den mappen kan brukes på MSN, de har perfekt MSN størrelse (96 x 96). 6710717[/snapback] Hei, kunne du lagt AKKURAT samme design, men bare med ZM inni? (Zeromac) Likte bildet veldig, hadde vært fine hvis du klarte det. 6710737[/snapback] Tror ikke jeg er så god. Det eneste jeg klarte var dette: Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har jeg justert avataren min: fra til Ble den for mørk? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Naah, synes det ble bedre jeg. Ga hele bildet mer dybde Lenke til kommentar
2rmod Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Er det noen som har lysst til å prøve å lage noe kult noe ut av disse bildene? Hvis dere prøver, så er det ikke ønskelig med "nick" i bildet.. Dere kan klippe og redigere så mye dere vil.. det er dere som kan dette.. .. kanskje forsterke det svarte og hvite, kanskje .. er helst ønskelig i svart/hvitt -men det er grunnet at jeg ikke tror det blir noe kult med farger ..men, føler dere otherwise, så for all del; Prøv! Hvis dere virkelig orker dette, så kan dere lagre dem som hw-forum-avatar-format/størrelse .. og kanskje noen et par hakk større .. som kanskje ser fint ut i MSN, eller andre ting.. skype, f.eks .. Flotters! På forhånd; Takk! EDIT: ..og den derre horisontale skyggestreken litt nedpå der .. den er IKKE ønskelig! EDIT2: Er jo ikke meningen at dere skal gjøre noe ut av ALLA bildene.. men, velg et dere synes dere kan gjøre noe kult med! EDIT3: ..puh ... Likte kanskje a2, a4 og a5 best! 6694918[/snapback] Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Er det noen som har lysst til å prøve å lage noe kult noe ut av disse bildene? Hvis dere prøver, så er det ikke ønskelig med "nick" i bildet.. Dere kan klippe og redigere så mye dere vil.. det er dere som kan dette.. .. kanskje forsterke det svarte og hvite, kanskje .. er helst ønskelig i svart/hvitt -men det er grunnet at jeg ikke tror det blir noe kult med farger ..men, føler dere otherwise, så for all del; Prøv! Hvis dere virkelig orker dette, så kan dere lagre dem som hw-forum-avatar-format/størrelse .. og kanskje noen et par hakk større .. som kanskje ser fint ut i MSN, eller andre ting.. skype, f.eks .. Flotters! På forhånd; Takk! EDIT: ..og den derre horisontale skyggestreken litt nedpå der .. den er IKKE ønskelig! EDIT2: Er jo ikke meningen at dere skal gjøre noe ut av ALLA bildene.. men, velg et dere synes dere kan gjøre noe kult med! EDIT3: ..puh ... Likte kanskje a2, a4 og a5 best! 6694918[/snapback] Ett forslag... Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har tenkt til å bytte avatar, men er ikke helt sikker hva jeg vil ha. Tror jeg vil ha en Avatar med noen eller noe fra final fantasy eller evt. noen av fav. bandene mine. Tenkte meg kanskje noen av disse: Noen favoriter i den listen? Eller evt. noen som vil lage en avatar til meg? 6710093[/snapback] Må bare bumpe Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) av de bildene likte jeg denne best så jeg fikset 2 avatarer til deg denne eller denne Eneste forskjell er at jeg har brukt "sharpen" på det ene bildet Endret 20. august 2006 av Luchy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Her er et skype-bilde jeg resizet. Det er 60 skype-bilder i den mappen av denne typen, dette er en av dem. Vil også understreke at alle de bildene som ligger i den mappen kan brukes på MSN, de har perfekt MSN størrelse (96 x 96). 6710717[/snapback] Hei, kunne du lagt AKKURAT samme design, men bare med ZM inni? (Zeromac) Likte bildet veldig, hadde vært fine hvis du klarte det. 6710737[/snapback] Tror ikke jeg er så god. Det eneste jeg klarte var dette: 6710990[/snapback] Tusen takk, ble veldig bra! Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Avatar til den som vil ha: eller og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå