Capiche Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hei! Er på utkikk etter en litt stilig avatar, muligens med en mann i dress som hovedobjekt? Jeg forventer ikke at noen skal lage en, men jeg ville vært evig takknemmelig Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ta en titt innom denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=659185 Kanskje du ikke finner det du leter etter, men det er verdt å ta en titt Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 bildet er allerede 80x80 men det er forsatt for stort il å laste opp?. Noen som kan få ned størrelsen? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Sånn, tror disse skal funke: Laget en med ramme også, hvis du måtte ønske det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Hei på dere. Jeg syns pingvinen min er blitt litt vinterslig. Har noen lyst å prøve og sende den til Syden? Gjerne på en strand, med en solhatt eller parasol, eller noe. Vil ha det i samme stil som resten. Skjønner det kan bli vanskelig, men hvis noen vil prøve, er det dere snille. Takk. EDIT: Fisken kan gjerne transformeres til en is. Endret 8. juli 2007 av Knewt Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Kan noen gjøre denne om til en avatar...? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Emmm... hva er det der Gaston? Alt jeg ser er 14883 pixler med samme farge Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei på dere. Jeg syns pingvinen min er blitt litt vinterslig. Har noen lyst å prøve og sende den til Syden? Gjerne på en strand, med en solhatt eller parasol, eller noe. Vil ha det i samme stil som resten. Skjønner det kan bli vanskelig, men hvis noen vil prøve, er det dere snille. Takk. EDIT: Fisken kan gjerne transformeres til en is. 9032431[/snapback] For å hjelpe dere litt fant jeg en som ikke var farget. Nå blir det kanskje litt lettere? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har lyst til å gjøre om en avatar jeg bruker på et annet forum til en jeg kan bruke her, men har verken erfaring eller programmer til å gjøre dette. Noen som kan hjelpe? Avataren er vedlagt. (125x125, ca. 12 kb) Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har lyst til å gjøre om en avatar jeg bruker på et annet forum til en jeg kan bruke her, men har verken erfaring eller programmer til å gjøre dette. Noen som kan hjelpe? Avataren er vedlagt. (125x125, ca. 12 kb) Hvorfor skal du skifte? Synes den du har nå er kulere, Kenpachi er jo fet Anyway, your wish is my command: (Bonus) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Heisann! Jeg har ikke photoshop på denne maskinen, så jeg lurte på om noen av dere artister kunne laget meg en avatar av dette bildet? Hadde vært ok om dere hadde fått til nicket også.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 ... Hadde vært ok om dere hadde fått til nicket også.. I don't do nicks anymore :/ Men min mening er uansett at avataren er såpass orginal at den ikke trenger nick Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg ser at newt er på! Takk skal du ha! ^^ Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har lyst til å gjøre om en avatar jeg bruker på et annet forum til en jeg kan bruke her, men har verken erfaring eller programmer til å gjøre dette. Noen som kan hjelpe? Avataren er vedlagt. (125x125, ca. 12 kb) 9039839[/snapback] Kenpachi er fet, bruk heller avatar av han Lenke til kommentar
psyches Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Vil gjerne ha den mindre med ramme og denne skriften om det ikke er et stort problem "'The Forsaken Son" takk! Endret 10. juli 2007 av Hansen Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Er det noen som kan lage en avatar (Gjerne flere eksempler), på noe som har med tegnspråk å gjøre? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Er det noen som kan lage en avatar (Gjerne flere eksempler), på noe som har med tegnspråk å gjøre? - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå