Nyttnavn2013 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hadde noen vert så snill å fixet på avataren min med Martiin i det..Takk til snille mods som fixet nicket mitt her er avataren stod Wart1n på den før men skiftet nick. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg leter etter en bra font som jeg skal bruke til å skrive navnet mitt på min nye avatar, men finner ingen bra! Noen forslag? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg leter etter en bra font som jeg skal bruke til å skrive navnet mitt på min nye avatar, men finner ingen bra! Noen forslag? 9010599[/snapback] Mitt forslag er vel å ikke skrive navnet ditt på den, det står jo rett over. Hvis du finner en veldig kul en og har bare navnet ditt som hovedfokus er det selvsagt greit, men ikke om du har et motiv. Lenke til kommentar
morten-sol Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Klarer dere og gjøre lage disse bildene til avatar. ih.bmp Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Gidder noen å bare senke dette bildet ned i 80x80 og under 6kb for meg? Det skal ikke gjøres noen beskjæringer av bildet, da dette allerede er gjort. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Oh, unnskyld. Så ikke at du har svart. Er denne bra nok? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Har aldri forstått kvifor folk vil ha rektangulære bilete i 80x80 utan beskjæring ... So difor legg eg ut to i rett format ogso (vart 80x52). Endret 6. juli 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Flere gode der, skal teste de ut og se om jeg liker de EDIT: Jeg fant en likte svært godt, må si at det det ble penere slik.. Endret 6. juli 2007 av Aalton Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) noen som gidder å forbedre avataren min? tenker da på kvaliteten og at det ikke skal være hvitt inni, men gjennomsiktig. vil fortsatt ha samme motiv og gjerne samme størrelse (syns den størrelsen funker bra) takker for hjelp. edit: fant forresten dette bildet, det var enda bedre hadde vært fint om noen kunne lagd avatar på samme størrelse som jeg har nå og gjennomsiktig bakgrunn av det. advarsel stort bilde! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 6. juli 2007 av hernil Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 60x60 80x80 Ikke akkurat orginalt, men men Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ja men altså, kan ikke folk _prøve_ å være litt mer kreativ. Se på denne brukeren som har nesten helt lik avatar: https://www.diskusjon.no/index.php?showuser...&s=diskusjon.no Lenke til kommentar
Northland Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Gidder noen å bare senke dette bildet ned i 80x80 og under 6kb for meg? Det skal ikke gjøres noen beskjæringer av bildet, da dette allerede er gjort. 9013954[/snapback] Morsomt! Jeg lagret det bilde for noen dager siden! Tenkte det ville gjør seg som en utmerket avatar! Men fikk heller mitt "God of war" bilde gjort om til avatar! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Ja men altså, kan ikke folk _prøve_ å være litt mer kreativ. Se på denne brukeren som har nesten helt lik avatar: https://www.diskusjon.no/index.php?showuser...&s=diskusjon.no sorry, viste ikke om den. hvis det er noen som har lyst til å lage en kreativ firefox-inspirert avatar til meg så er det fritt frem for å prøve seg. kanskje noe lignende? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor eller sånn? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor eller kornsirkel versjonen (ser bedre ut når det er mindre): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor eller den? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor her har dere noen forslag, hadde vært fint om noen gadd å sette dem til avatar størrelse (eller 60x60 har en liten svakhet for litt mindre avatarer). takk edit: liten svakhet for denne også, men vet ikke hvor godt den gjør seg i avatar størrelse... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 6. juli 2007 av hernil Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Kornsirkelen var kul ^^ Edit: Denne er kansje et forslag hernill c¨,) Endret 6. juli 2007 av Martiin Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Nå begynner kreativitetet å blomstre litt her ja Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 det var jammen ikke lett! det sto for det meste mellom kornsirkelen, reven og always use protection. katten var rimelig genial og er nå msn bildet mitt, den blå er blitt bakgrunnen min (i mye større selvfølgelig), den siste likte jeg ikke så godt med en forkjærlighet for kornsirkel enten 60 eller 80, men likte også reven 80, always use protection tror jeg ble altfor dyp, noe som fører til at ikke så mange skjønner den tror jeg, dessuten ble skrifta litt liten. jeg tror jeg "reserverer" meg retten for kornsirklene, revene og always use protection (kan hende den kommer på markedet rimelig kjapt) resten kan du gjerne poste i gratisavatartråden (den kjenner du vel... ) her er forresten en versjon av reven som jeg lagde. (er ikke god med bilder da jeg ikke har noe ordentlig program, skal snart få photoshop) takker for hjelp! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ingen problem. Er ikke så skilled med photoshop egentlig. Men når det kommer til helt enkle prosesser som resizing o.l. slår jeg til Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Mangen fine avatarer der Newt32. Hadde det ikke hvert for at jeg absolutt vil lage mine egne, ville jeg gjerne hatt en av dem Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Mangen fine avatarer der Newt32. Hadde det ikke hvert for at jeg absolutt vil lage mine egne, ville jeg gjerne hatt en av dem Hehe, takk du. Alltid hyggelig å få litt ros av og til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå