Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

Noen som ser støy i avataren min?

8940779[/snapback]

Ja, jeg ser ganske tydelig støy, men også er bakgrunnen mørkere enn bakgrunnen på forumet. Dersom du legge opp en kopi av avataren din i større oppløsning og mindre komprimering kan jeg prøve å lage en GIF med gjennomsiktig bakgrunn og mer eller mindre fri for JPG-støy. Dette dersom jeg får det til på under 6 KB :)

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som ser støy i avataren min?

8940779[/snapback]

Ja, jeg ser ganske tydelig støy, men også er bakgrunnen mørkere enn bakgrunnen på forumet. Dersom du legge opp en kopi av avataren din i større oppløsning og mindre komprimering kan jeg prøve å lage en GIF med gjennomsiktig bakgrunn og mer eller mindre fri for JPG-støy. Dette dersom jeg får det til på under 6 KB :)

8941099[/snapback]

Her er utgangspunktet: http://www.e-teruel.net/paper%20mario%20yoshi.jpg

Men den er nok litt grønnere en den jeg bruker.

Lenke til kommentar

Det er kun étt problem med avataren, og det er med antialias i kantene mellom gjennomsiktighet og der det ikke er gjennomsiktighet (rundt Yoshi) hvor man må blende med en bakgrunnsfarge. Dersom en annen forumbruker har valgt et annet tema for forumvisningen i sine innstillinger, slik at bakgrunnen på forumet har en annen farge, vil han/hun se en lyseblå omrigning rundt avataren din. Men siden majoriteten av forumbrukere bruker "diskusjon.no"-temet skal dette ikke bli noe problem. Og skal jeg være ærlig vet jeg ikke om samtlige forumtemaer har samme bakgrunnsfarge eller ei.

Men i din nåværende har du jo fargelagt bakgrunnen, så samme problemet der bortsett fra at det blir en blå firkant bak Yoshi.

Gav foresten Yoshi litt mer rødtone i huden i forhold til din nåværende avatar så han ser litt friskere ut :)

Edit: Fikk fikset antialisingen nå. :)

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Noen av dere som tror dere klarer og gjøre noe mer kreativt en meg (gjort den negativ:p) med min ellers ganske kjedelige avatar? :p

kickboxing.jpg

Om noen har en som dere tror passer bedre til mitt uvanlige kallenavn må dere bare forslå! Forslag tas med stor takk! :)

8940123[/snapback]

Qouter meg selv i håp om noen ser det denne gangen! :p

Lenke til kommentar
Akkurat på grensa, spør du meg. Den utan ramme er 6,0 kB (6 062 byte), den med ramme er 5,9 kB (6 034 byte). Kven av dei tenkte du på?

8952738[/snapback]

Den med ramme prøvde jeg... den fikk jeg opp melding at den var for stor eller for brei... :(

Edit: fikk den til å funke :)

Endret av Valkyria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...