TSP Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Djesus, jeg blir stadig forvirret b-real, flytter du den snart eller gjør du ikke. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med de 2 siste linjene og det skjønte jeg heller ikke i den av PMene hvor du også sa omtrent det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Djesus, jeg blir stadig forvirret b-real, flytter du den snart eller gjør du ikke. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med de 2 siste linjene og det skjønte jeg heller ikke i den av PMene hvor du også sa omtrent det 6690301[/snapback] Haha, huff, man surrer i dag Lenke til kommentar
2rmod Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 burde jeg skifte avatar? er min stygg? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 burde jeg skifte avatar? er min stygg? 6694305[/snapback] Har sett den før en plass. Kanskje på CS? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 burde jeg skifte avatar? er min stygg? 6694305[/snapback] Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ser helt ok ut den. Enkel og grei, man knytter den avataren til deg. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Er det noen som har lysst til å prøve å lage noe kult noe ut av disse bildene? Hvis dere prøver, så er det ikke ønskelig med "nick" i bildet.. Dere kan klippe og redigere så mye dere vil.. det er dere som kan dette.. .. kanskje forsterke det svarte og hvite, kanskje .. er helst ønskelig i svart/hvitt -men det er grunnet at jeg ikke tror det blir noe kult med farger ..men, føler dere otherwise, så for all del; Prøv! Hvis dere virkelig orker dette, så kan dere lagre dem som hw-forum-avatar-format/størrelse .. og kanskje noen et par hakk større .. som kanskje ser fint ut i MSN, eller andre ting.. skype, f.eks .. Flotters! På forhånd; Takk! EDIT: ..og den derre horisontale skyggestreken litt nedpå der .. den er IKKE ønskelig! EDIT2: Er jo ikke meningen at dere skal gjøre noe ut av ALLA bildene.. men, velg et dere synes dere kan gjøre noe kult med! EDIT3: ..puh ... Likte kanskje a2, a4 og a5 best! Endret 17. august 2006 av Bone Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 burde jeg skifte avatar? er min stygg? 6694305[/snapback] Jeg likte den, jeg. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Laga denne til en kamerat for en stund siden: Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Er det noen som har lysst til å prøve å lage noe kult noe ut av disse bildene? Enkelt og greit Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Stilige! Veldig stilige! Takker og bukker! Men, det er ett-eller-annet rart med den der til New32 ..her ser den veldig tøff ut, men når jeg lagrer den og kikker på den da, så er masse rart i bakgrunnen der det hvite er.. De 3 bildene som Luchy og Zathardor lagde.. kunne dere prøvd å gjøre slik som New32 på de også; altså at konstrastene er så klare!? Og om dere kunne ha fått bakgrunnen til å bli BÅDE hvit OG gjennomsiktig.. (altså 2 versjoner av samme), så hadde det vært helt supert! :w00t: Tusen takk!! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 skulle gjerne gjort sånn, men er nok ikke erfaren nok i PS til å gjøre sånt dessverre. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Men, det er ett-eller-annet rart med den der til New32 ..her ser den veldig tøff ut, men når jeg lagrer den og kikker på den da, så er masse rart i bakgrunnen der det hvite er.. Hmm. Hvis du åpner den i pohtoshop er det ikke så rart, fordi da kommer det masse ruter i bakgrunnen siden den er transparent. Laget en med hvit bakgrunn: Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Takker.. Nei, jeg åpnet ned med ACDSee .. har ikke Photoshop installert jeg .. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Kan noen forklare meg hvordan jeg kjapt kan lage en ramme på 1 pixel i Photoshop? Har problemer med å tegne den med "Pencil Tool". Redigert: Forresten, bare glem det. Fant forklaring på siste side i forrige tråd. Beklager. Kanskje trådstarter kan legge til følgende sitat i førsteposten? CTRL + A for å markere hele bildet -> Edit -> Stroke -> width 1 og "inside" -> OK .... Ta-da! Hva synes dere om min nye avatar? (Jeg klarte ikke å få bedre kvalitet dessverre ... =/ ) Forrige: Endret 18. august 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Skiftet avatar i dag. Hvilken mener dere er best? Den jeg har nå: Den gamle: Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Den nye er mye bedre enn den gammle, veldig fint bilde du har der må jeg si Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Noen som kan lære meg hvordan jeg får bilder "svart / hvitt", slik som New32 klarte med ett av bildene mine et par poster over her? Det hadde vært knall! En annen ting; Når jeg skal skalere bildet, som vist i første post i den skjulte teksten -hvor man tar i bruk "Free Transform" ..skulle gjerne likt å visst hvordan man beholder "Aspect ratio" (?, eller hvordan det nå staves igjen).. Takker! Har prøvd sånn delvis med ett av bildene mine, men det var garantert(!) ikke riktig fremgangs måte, og jeg måtte bruke "pensel" og klusse litt ekstra svart her og der.. og ta bort ting og tang.. Slik ble det nå altså, min aller første redigering i Photoshop! Endret 18. august 2006 av Bone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå