Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Lurte litt på om denne avataren er nok, prøvde å lage rebus sak, har mange versjoner på 640 * 480, men denne var det eneste jeg klarte å lage på et så lite bilde. Klart nok at folk ser det?

 

Skal da være en brukt sokk fordi den er hullete og stinker, det er det grønne altså, så bil og + en

 

Ja, jeg har lite å gjøre for tida.

 

Noen råd om hvordan jeg skal gjøre det på andre måter? Rebus altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det en vennlig sjel her som kan lage to avatarer med utgangspunkt i dette bildet? Jeg vil gjerne ha en med "it's a magical world"-ruten, og en med "let's go exploring".

 

Jeg venter i spenning!

 

Red.: Og jeg sier ikke nei takk til rammer.

 

last_ch.gif

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Takker og bukker. Skriften ble ikke fullt så tydelig som jeg kunne ha håpet på, men det er del vel lite å gjøre med når man må holde seg innenfor 80x80-kravet.

 

Det er den aller siste T&T-stripen, ja.

 

Red.: Håper jeg ikke virker alt for storkrevende og utakknemlig nå, men det ville vært fint om noen kunne fikset noen avatarer med utgangspunkt i disse bildene også, så jeg får litt å velge mellom.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

calvinandhobbes.gif

 

Calvin_hobbes_nature.jpg

 

4a7f9330dca0d440c08a1010.L.jpg

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Takker og bukker. Skriften ble ikke fullt så tydelig som jeg kunne ha håpet på, men det er del vel lite å gjøre med når man må holde seg innenfor 80x80-kravet.

8796210[/snapback]

Jeg gjorde faktisk teksten så stor jeg kunne uten at den lappet over selve snakkeboblen, men det hjalp ikke stort. Man kan dog velge en annen skrifttype, men da mister men litt av sjarmen, er jeg redd.

 

Red.: Håper jeg ikke virker alt for storkrevende og utakknemlig nå, men det ville vært fint om noen kunne fikset noen avatarer med utgangspunkt i disse bildene også, så jeg får litt å velge mellom.

8796210[/snapback]

Overhodet ikke. Man må jo være fornøyd med avataren(e) en skal bruke. :)

 

post-73476-1181136279_thumb.gif post-73476-1181136317_thumb.gif

 

post-73476-1181136348_thumb.gif post-73476-1181136400_thumb.gif

 

post-73476-1181136434_thumb.gif post-73476-1181136471_thumb.gif

Lenke til kommentar
Det er da ikke så lenge siden han byttet til et barndomsbilde av seg selv.

8798346[/snapback]

Vel, jeg byttet tilbake til et barndomsbilde av meg selv. Det er nok en av veldig, veldig få avatarer jeg har beholdt over lang tid, så nå føler jeg for litt forandring.

8798385[/snapback]

Jeg prøver å finne en avatar jeg virkelig liker, for så å beholde den lenge. Avataren er jo noe folk liksom kjenner igjen. Men, vanskelig å beholde avataren lenge, blir liksom litt lei av den :(

Endret av Mr. Bakke
Lenke til kommentar

Heisann! Ønsker å benytte meg av denne avataren, men sliter med å få den til å se bra ut! Har prøvd meg litt frem med dette resultatet:

 

Edit: Men jeg ønsker å gjøre den rundere i kantene! Ser ganske stygt ut slik det er nå. Håper noen kan hjelpe meg!

 

Bildet er tatt fra det øverste.

 

Håper noen kan hjelpe meg! :)

 

Mvh,

Even

post-48173-1181256994_thumb.gif

post-48173-1181257073_thumb.jpg

Endret av aero^^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...