Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes nr 2 av de 4 på rad var best. Plasseringen av teksten er logisk måte å lese på ettersom man flytter blikket fra øverst til venstre til nederst til høyre.

 

Den første av de fire hadde teksten litt for langt ut mot kanten. Det ble liksom ikke noe naturlig ramme da.

 

"Executive Transvestite" blir for plasskrevende til at jeg synes det ser ryddig ut.

 

Nr 3 av 4 var ikke så verst den heller.

Lenke til kommentar
Er enig at nummer 2 ser best ut, men jeg tror jeg hadde lagt på en ramme slik at armene ikke blir kuttet på kanten av avataren, om du skjønner hva jeg mener. :)

 

Redigert: Jeg foreslår noe slikt:

8768413[/snapback]

 

Det er ramme på den. Den er hvit og synes ikke. Svart synes heller ikke. Alt imellom er stygt.

Lenke til kommentar

Noen som kan lage en avatar til meg ut fra dette bildet? Jeg får ikke bildet til å bli under 6kb uten at alt blir utydelig til den store gullmedaljen. Prøver å lage en avatar av skapningen med kjøttøks :)

post-17606-1180923528_thumb.jpg

 

Orginalbildet:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

series26_cursebible_source_01_ds.jpg

Lenke til kommentar
Takker og bukker! :)

Skjønner ikke hvordan du får så skarpe bilder når utsnittene mine ikke ligner grisen, og de er i tillegg en del større enn 6kb. Tok den til venstre, men ser ikke ut til at avataren oppdateres.

8777066[/snapback]

Det er bare å velge "Save for web" for dem som har Photoshop.

 

Edit: Avataren din er oppdatert, bare trykk Ctrl + F5, da refresher den på nytt uten å hente bilder fra cashe, var det ikke slik?

Endret av Mevon
Lenke til kommentar

Kunne noen gjort alt untatt dragen transparang?

 

Dragon.jpg

 

 

EDIT: Ikke helt våken.

 

Og CurSe: Husker? Er du gal?! Den avataren er jo kjennetegnet ditt for svingende! :D

 

EDIT2: Hmm. Det jeg vil ha alt det røde bort hovedsaklig. Og en fin resize. Konge om den personen som gidder kan lage 2 versjoner. En med den ringen rundt og en uten.

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...