Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør et nytt forsøk :)

Noen som vil lage en ny avatar til meg ut fra bildet jeg legger ved denne posten? Den nye avataren min skal være så lik den gamle som overhodet mulig, det eneste jeg vil bytte ut er selve ansiktet mitt siden det er noen år siden det bildet ble tatt.

 

Edit: La til et bilde til, spiller ingen rolle hvilket bilde dere vil bruke på avataren.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Ingen som kunne tenkt seg å lage en bjørn med dabear påskrevet? Noe ala den jeg har nå, men med ramme, en annen fin font og en annen bjørn?

8675914[/snapback]

Litt vanskelig siden du ikke sier noe spesifikt, men prøver meg på disse tre. :)

8722331[/snapback]

 

post-73476-1180355805.gif

 

Den var jo bare helt nusselig. Takk skal du ha. Premien blir en link i signaturen :)

 

Du har den ikke i litt større format, gjerne opp til 200*200? Da kan jeg redigere den når jeg føler for det, uten alt for stort kvalitetstap.

Lenke til kommentar
Takk skal du ha.

8726780[/snapback]

Ingen årsak. :)

 

Du har den ikke i litt større format, gjerne opp til 200*200? Da kan jeg redigere den når jeg føler for det, uten alt for stort kvalitetstap.

8726780[/snapback]

Jeg tok dessverre ikke vare på den større versjonen, men her er en som ligner og som er 300x300 i .png-format.

post-73476-1180386496_thumb.png

Lenke til kommentar
Jeg har noen problemer med å skifte avatar.... når jeg trykker browse, og klikker bildet jeg vil ha, så kommer alltid bare den forrige opp istedet... siden nekter å laste opp nye bilder... noen andre her som har samme problemet?

8730770[/snapback]

Trykk på ctrl + F5 og prøv igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...