Newt32 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 ? Hæ, skjønte ikke hva du mente? Han mener Rediger-knappen. Du dobbelposter i stede for å redigere innlegget over. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hæ, skjønte ikke hva du mente? Du dobbelposter nesten hele tiden. Du kan bare redigere innlegget, slik at du har alt i ett innlegg. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Har et lite problem med å skifte avataren min. Har laget en ny og skulle skifte den med den gamle av Ronaldo som står ved et cornerflagg. Men så er det slik at hver gang jeg velger det nye bildet og uploader det, kommer bare det gamle bildet av Ronaldo fram igjen. Skjønner ikke hva som går galt. Jeg velger rett bilde og jeg har til og med slettet det bilde av Ronaldo på pcen min. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Avataren din nå viser Nicolas Cage. Trykk på "Refresh". Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Avataren din nå viser Nicolas Cage. Trykk på "Refresh". 8630439[/snapback] Ahh... Der funka det ja... Rart at det ikke funka i stad Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hæ, skjønte ikke hva du mente? Du dobbelposter nesten hele tiden. Du kan bare redigere innlegget, slik at du har alt i ett innlegg. 8629673[/snapback] Du kan også trykke på -knappen for å sitere flere enn en person, uten å bruke "klippe og lime"-metoden. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Noen som kunne ha hjulpet meg med å lage en ramme på avataren min? Vet ikke hvordan jeg skal klare det. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Avataren din nå viser Nicolas Cage. Trykk på "Refresh". 8630439[/snapback] Ahh... Der funka det ja... Rart at det ikke funka i stad 8630460[/snapback] Alle andre vil kunne se den nye avataren din. Bildet ditt ligger lagret i cache, så nettleseren din vil ikke oppdatere det før du trykker "Refresh". Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Noen som kunne ha hjulpet meg med å lage en ramme på avataren min?Vet ikke hvordan jeg skal klare det. 8630572[/snapback] Har du noko bilderedigeringsprogram? Det står forklart framgangsmåte for to, Photoshop og Gimp, i fyrsteposten av tråden. Her er eit forslag frå meg. Endret 16. mai 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Noen som kunne ha hjulpet meg med å lage en ramme på avataren min?Vet ikke hvordan jeg skal klare det. 8630572[/snapback] Har du noko bilderedigeringsprogram? Det står forklart framgangsmåte for to, Photoshop og Gimp, i fyrsteposten av tråden. Her er eit forslag frå meg. 8630779[/snapback] Takker! Prøvde i Photoshop men fikk det ikke helt til. Skal prøve fremgangsmåten i førsteposten litt senere i dag. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Hæ, skjønte ikke hva du mente? Du dobbelposter nesten hele tiden. Du kan bare redigere innlegget, slik at du har alt i ett innlegg. 8629673[/snapback] Jeg gjorde faktisk dette veldig mye før, men så kom det en kar og sa at ingen likte det og at det var skikkelig irriterende. edit: Hurra! 400 poster! Happy 17. mai forresten... Endret 17. mai 2007 av SirChris Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Noen som kunne tenke seg å lage en ny avatar til meg ut fra dette bildet? Vil gjerne ha så lik avatar som den jeg har nå, men selve ansiktet på avataren min er vel snart 4år gammelt eller noe sånt så det er derfor jeg vil bytte. Noen som har lyst å lage noen forslag til meg? Prøvde meg litt fram i CS2, men jeg kan rett og slett ikke det programmet. Endret 28. mai 2007 av CurSe Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Synes folket om min "nye" avatar da? Har ikke gjort _så_ mye annet enn å fjerne skriften. Håper dere kjenner den igjen. Tror ikke jeg blir å skifte så mye nå. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg synst den ble litt rar jeg Newt32. Likte bedre den gamle. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Friske farger hadde den vertfall, men overgangen fra himmelen til jorda ble litt brå. Likte den nokså godt, men ble litt uvandt Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Friske farger hadde den vertfall, men overgangen fra himmelen til jorda ble litt brå. Likte den nokså godt, men ble litt uvandt Ja, men det er ikke jorda. Det er himmelen og helvete. Det som er viktigst for meg er at dere kjenner den igjen... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Å ja, tenkt ikke over det. Men jo da, man skjønte at det var deg viss man husker den gamle avataren din. Så den var enkel å kjenne igjen, ja. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Ja, men det er ikke jorda. Det er himmelen og helvete. Det som er viktigst for meg er at dere kjenner den igjen... 8668016[/snapback] Vi kjenner den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå