Korka Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) her har du espen: Edit, For mange kb's hvordan fikser man det? Endret 8. mai 2007 av korka Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Lagre som noko anna enn BMP, helst PNG eller JPG. Bruker du Photoshop eller Gimp er det guider i fyrsteposten. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hvorfor ha en avatar med navnet sitt i? Det står jo et fint brukernavn i blått rett over. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hvorfor ha en avatar med navnet sitt i? Det står jo et fint brukernavn i blått rett over. Fordi man husker brukeren mye bedre da Hvorfor er avataren din blitt så uklar btw? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Dårlig komprimering ser det ut som... Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Lagre som noko anna enn BMP, helst PNG eller JPG. Bruker du Photoshop eller Gimp er det guider i fyrsteposten. 8567994[/snapback] Bøyer meg i støvet. Både Korka og Torbjørn T Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hvorfor ha en avatar med navnet sitt i? Det står jo et fint brukernavn i blått rett over. Fordi man husker brukeren mye bedre da 8568700[/snapback] Lett å huske en bruker om vedkommende bare har en original, og godt utført avatar også. Og/eller om vedkommende har ett originalt brukernavn. Dessuten, så ser det mongo ut med brukernavnet i avataren når du har brukernavnet stående rett over uansett. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Jeg skulle gjerne hatt ny avatar. Er det noen som kan lage en til meg? -Det kan ikke være noe emo. -Hvit bakgrunn. -Vil gjerne ha en kul logo i, elns... -Ramme Takker masse til den som gidder! Edit: Jeg har ombestemt meg. Det skal ikke stå navnet i avataren! Endret 9. mai 2007 av SirChris Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvorfor skal det stå SirChris i avataren? Det er jo det navnet ditt er til? Synes forøvrig Cryzhc var bedre navn... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvorfor skal det stå SirChris i avataren? Det er jo det navnet ditt er til? Synes forøvrig Cryzhc var bedre navn... 8572628[/snapback] Synes du seriøst at chryzsh var bedre? Anyway. Jeg har ombestemt meg. Det skal ikke stå navnet i avataren! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hvorfor er avataren din blitt så uklar btw? 8568700[/snapback] Den har jo alltid vært sånn. Er jo fra 2004 elns. Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Har verken Photoshop, inline, eller stroke.... åssen lager jeg ramme på avataren? (Har Photofiltre, men ingen av rammene der tilsvarer en gjennomsnittlig avatar-ramme) Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Om du ikke har PS så kan du jo bare bruke Paint. Med ramme: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Har verken Photoshop, inline, eller stroke.... åssen lager jeg ramme på avataren? (Har Photofiltre, men ingen av rammene der tilsvarer en gjennomsnittlig avatar-ramme)Stroke er ein funksjon i PS, og Inline eit val i stroke-vindauget. Stroke har du ogso i Photofiltre, under Edit-menyen, det som heiter Stroke and fill. Hurtigtasten er Ctrl + B. Hak av for Stroke, vel svart som farge (om det er svart ramme du vil ha) og 1 pixel som breidde (med mindre du vil ha breiare ramme). Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Noen som vil lage en avatar utifra dette bildet? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Skjer da? Funka den ikke? Her er en til i hvertfall: Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 VHaakonsen, hadde du direkte link til bildet jeg lastet opp? I så fall fjernet jeg det igjen rett etter, men har lasta det opp på ny Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Okei, men jeg brukte Newt sin. Den var mer midtstilt, og var klarere. Takk begge to Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Jeg skulle gjerne hatt ny avatar. Er det noen som kan lage en til meg? -Hvit, eller svart bakgrunn. -Vil gjerne ha en kul logo i, elns... -Ramme Takker masse til den som gidder! Endret 26. mars 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå