ekwathne Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Lager en tråd: Bør skarstad få lov til å bruke cornflakes avataren? Poll: Ja|nei|ehm 8520569[/snapback] Hvor er tråden? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvor er tråden? Han har ikke laget en tråd med den emnetittelen. Tror han bare køddet Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Hei, suger en hel del i bilderedigering, så er det noen som kan lage en passende ramme? Endret 3. mai 2007 av ErikFN Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Hei, suger en hel del i bilderedigering, så er det noen som kan lage en passende ramme? Sånn her kanskje: Endret 3. mai 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hvor er tråden? Han har ikke laget en tråd med den emnetittelen. Tror han bare køddet 8521767[/snapback] Ironi virker ikke på nettet. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 køddet ikke, bare skrev feil... Mente, Lag en tråd! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Kan noen lagre PNG versjonen av Avataren min til 6kb og hjørnene med gjennomsiktig bakgrunn? I .rar filen så er det to bilder: th_Yeah 3 - Jpg fil th_Yeah 4 - Png fil Link til .rar fil med bilder Man ser jo klart forskjell mellom de, og jeg vil prøve og få PNG fila til og se bra ut, og ta mindre/like stor plass som Jpg-bildet. Det klarer jeg ikke selv siden jeg bare har Paint og jobbe med Og dessverre så så er nok de to de eneste jeg har av Avataren min, så noe større bilde er det ikke. Hvis noen hadde giddi og miksa og triksa såvidt litt med Avataren min til og få bort "ugjenvheter" i bildet samt få den ned i "riktig" størrelse hadde jeg blitt gla! (kanskje gjennomsiktig Bakgrunn i det hvite i hjørnene også?) Takk Tusen! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Kan noen lagre PNG versjonen av Avataren min til 6kb og hjørnene med gjennomsiktig bakgrunn? Takk Tusen! Noe sånn her kanskje: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg prøver å "lage" meg en avatar, men det er jo umulig å få bilde under 6 kb når det skal være 80x80 eller mindre.... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Legg det ut her, så kan vi gjøre det for deg ENDRET: Bildet altså, om du vil ha det under 6kb. Endret 5. mai 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Eller bare velg "save for web" i Photoshop. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Så sitter ikke alle på pirat-versjoner av Photoshop da Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det finnes sikkert en lignende funksjon i Gimp. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Har skifta navn til korka, noen som kan lage en ny avatar til meg, kanskje en cola kork med noe skrift på eller noe sånt? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Har skifta navn til korka, noen som kan lage en ny avatar til meg, kanskje en cola kork med noe skrift på eller noe sånt? 8559113[/snapback] 5 kjappe Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 takk og takk, men har skifta, kan sikkert skifte til de og eller skit au, tar den derre gale jeg Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Kan noen lage en Avatar med navnet EspenFe på ? Helst svarte bokstaver og hvit bakgrunn. 80x80 Med ramme selvsagt Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå