Cryflopp Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 mange bra avatarer her ! dere er flinke Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Heisann, dere som ruler the undeworld of the avatarworld ... Kan dere skalere denne figuren ned til noe som aksepteres, og kanskje gjøre bakgrunnen transparent? Det hadde vært liddeli fint med denne avataren dere ... Edit: Noen som kan croppe selve mannen, skalere han ned, og lage bakgrunnen transparent? Og siden Dotten ikke setter pris på tissefanter, så kan kanskje noen dekke den til ...? Kanskje en smilie. eller en lue, en sokk, et skilt, eller whatsoever. Endret 5. april 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Kunstnerisk eller ikke kunstnerisk så vil nok ikke en avatar med kjønnsorgan, spesielt et erigrert et, tillates som avatar. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 kan noen fikse dette bildet(vedlegg) Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Vet ikke helt hva du synes, men den er da bedre enn den du har nå. Edit: En litt lysere en her: Endret 4. april 2007 av MeVoN Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 noen som kan fikse dette bildet til meg? (passende avatar-størrelse, uten at pixlene blir ødelagt) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Frozzo, eit forslag frå meg: Valkyria: Redigert: Gløymde rammer på begge to ... Endret 4. april 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hadde forresten laget en til ham jeg da, som vi ordnet over PM. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Heisann, dere som ruler the undeworld of the avatarworld ... Kan dere skalere denne figuren ned til noe som aksepteres, og kanskje gjøre bakgrunnen transparent? Ikke se på meg, jeg følger ordre bare! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Heisann, dere som ruler the undeworld of the avatarworld ... Kan dere skalere denne figuren ned til noe som aksepteres, og kanskje gjøre bakgrunnen transparent? Ikke se på meg, jeg følger ordre bare! 8310988[/snapback] I love you! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Noen som kan sette denne i riktig størrelse og sette en liten\smal ramme på den? Håper noen gidder...! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) *Fikset det selv...* Slett innlegg... Endret 5. april 2007 av kalli Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Heisann, dere som ruler the undeworld of the avatarworld ... Kan dere skalere denne figuren ned til noe som aksepteres, og kanskje gjøre bakgrunnen transparent? Det hadde vært liddeli fint med denne avataren dere ... Edit: Noen som kan croppe selve mannen, skalere han ned, og lage bakgrunnen transparent? Og siden Dotten ikke setter pris på tissefanter, så kan kanskje noen dekke den til ...? Kanskje en smilie. eller en lue, en sokk, et skilt, eller whatsoever. 8295362[/snapback] Edit2: Glemte å bumpe. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Noen som kan sette denne i riktig størrelse og sette en liten\smal ramme på den? Håper noen gidder...! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Heisann, dere som ruler the undeworld of the avatarworld ... Kan dere skalere denne figuren ned til noe som aksepteres, og kanskje gjøre bakgrunnen transparent? Det hadde vært liddeli fint med denne avataren dere ... Edit: Noen som kan croppe selve mannen, skalere han ned, og lage bakgrunnen transparent? Og siden Dotten ikke setter pris på tissefanter, så kan kanskje noen dekke den til ...? Kanskje en smilie. eller en lue, en sokk, et skilt, eller whatsoever. 8295362[/snapback] Edit2: Glemte å bumpe. 8312788[/snapback] Done Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg må ha en ny avatar, har laget en jeg er sånn passe fornøyd med i photoshop. Noen som kanskje kan hjelpe meg med å legge ei svart ramme rundt Så er det bare å komme med kommentarer!! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) For å leggje på ramme, velg Edit --> Stroke i PS. Bruk Inside. Endret 8. april 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå