Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle få ny avatar nå.

 

Vil noen være så snill å fikse dette bildet? :)

6663979[/snapback]

Så klart. I vertfall hvis det er Bleach eller andre anime serier :thumbup:

 

 

Edit: Her er forsåvidt min gamle Bleach avatar, bare ta, den som vil ha:

 

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Da har jeg for første gang fått en avatar her på forumet! :) Ikke spør hvorfor jeg ikke har hatt det før, er bare veldig lat.

 

Kan noen se hvem det er? ;)

6688265[/snapback]

Hmmm, den var vrien! Har ikke helt kontroll på eldre filmer da jeg er av den yngre garde. Har alikevel fått med emg noen filmer, som f. eks A touch of Evil, som jeg så med min far :)

 

Avataren var uansett meget fin, og du kan være godt fornøyd med den! Et lite tips. Dersom du fortsatt har original bildet tilgjengelig et sted ville jeg anbefalt å ikke lage snittet over haken. Det er en feil mange gjør. Pass på å få med hele haken, toppen av hatten er det ikke så veldig nøye med. Men haken er noe man alltid bør få med hele av når man lager utsnitt til portretter.

Lenke til kommentar

Føler nå at det begynner å bli på tide for meg å bytte avatar, har blitt lei den jeg bruker, er for grå og kjedelig. Har fått laget noen nye.

 

castle.gifff-ix1.gifff-ix2.gifisbit.gif

 

Burde jeg bytte til en av de eller beholde den jeg har?

 

Hvis noen har veldig lyst så er det også lov å komme med forslag hvor temaet er smeltelim, gjerne med nick men ser helst at dere ikke tar med "Zed-" :)

Lenke til kommentar
Da har jeg for første gang fått en avatar her på forumet! :) Ikke spør hvorfor jeg ikke har hatt det før, er bare veldig lat.

 

Kan noen se hvem det er? ;)

6688265[/snapback]

Hmmm, den var vrien! Har ikke helt kontroll på eldre filmer da jeg er av den yngre garde. Har alikevel fått med emg noen filmer, som f. eks A touch of Evil, som jeg så med min far :)

 

Avataren var uansett meget fin, og du kan være godt fornøyd med den! Et lite tips. Dersom du fortsatt har original bildet tilgjengelig et sted ville jeg anbefalt å ikke lage snittet over haken. Det er en feil mange gjør. Pass på å få med hele haken, toppen av hatten er det ikke så veldig nøye med. Men haken er noe man alltid bør få med hele av når man lager utsnitt til portretter.

6688322[/snapback]

 

Takk for tipset, det skal jeg fikse på. :)

 

Mannen på bildet er forresten legenden Peter Sellers, helt genial skuespiller. Står bak flere av rollene i Dr. Strangelove, blant annet!

 

Edit: Fant akkurat ut at bildet faktisk VAR kuttet av på haken, originalt. :(

Endret av edds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...