Gjest Yoshi Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) All hail Johnny Depp! Zeromac, hva skjedde med din avatar? Endret 12. august 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Følte for litt avatarfri. Bytter snart tilbake til den elskede Shadow'en igjen. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Følte for litt avatarfri. Bytter snart tilbake til den elskede Shadow'en igjen. 6662530[/snapback] Yay. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Noen som liker min...? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Noen som liker min...? 6663331[/snapback] Hvorfor en (gull)fisk? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Noen som liker min...? 6663331[/snapback] Hvorfor en (gull)fisk? 6663346[/snapback] Vi har en selv hjemme og så fant jeg ingen andre som hadde det. Fant et vanlig bilde av en på nettet og bare skiftet lit farger. Har lyst til å bytte ann, men er så mange som har sagt at fisken er liksom " meg". Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Mja. jeg tror det hadde vært finere om man så at fisken svømte i vann, og kunne gjerne vært litt av en akvariaplante bak den. Men det er nå min mening. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Har lyst til å bytte ann, men er så mange som har sagt at fisken er liksom " meg". 6663387[/snapback] Den er absolutt deg. Men selvsagt kan du bytte hvis du vil. Fikset litt på den så den passer 80x80. Endret 12. august 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 krister461 må være den mest kresne "avatar requesteren" på hele diskusjon.no (No pun) 6662103[/snapback] Hehe...nå kommer jeg trolig til å ha den en stund da. (Hadde som nevnt forrige i over 1500 dager.) I tillegg gir jeg bort en signatur-linje i ett år, så det må jo være bra saker! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Tenkte jeg skulle få ny avatar nå. Vil noen være så snill å fikse dette bildet? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Tenkte jeg skulle få ny avatar nå. Vil noen være så snill å fikse dette bildet? 6663979[/snapback] Så klart. I vertfall hvis det er Bleach eller andre anime serier Edit: Her er forsåvidt min gamle Bleach avatar, bare ta, den som vil ha: Endret 12. august 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Tusen takk! 6664554[/snapback] Anytime Lenke til kommentar
edds Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Da har jeg for første gang fått en avatar her på forumet! Ikke spør hvorfor jeg ikke har hatt det før, er bare veldig lat. Kan noen se hvem det er? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Da har jeg for første gang fått en avatar her på forumet! Ikke spør hvorfor jeg ikke har hatt det før, er bare veldig lat. Kan noen se hvem det er? 6688265[/snapback] Hmmm, den var vrien! Har ikke helt kontroll på eldre filmer da jeg er av den yngre garde. Har alikevel fått med emg noen filmer, som f. eks A touch of Evil, som jeg så med min far Avataren var uansett meget fin, og du kan være godt fornøyd med den! Et lite tips. Dersom du fortsatt har original bildet tilgjengelig et sted ville jeg anbefalt å ikke lage snittet over haken. Det er en feil mange gjør. Pass på å få med hele haken, toppen av hatten er det ikke så veldig nøye med. Men haken er noe man alltid bør få med hele av når man lager utsnitt til portretter. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg vil ha en surrealistisk avatar. Ikke så dyp surrealistisk, bare teit. Det skal være .gif, 50x50 px og 5 kB eller under. Eksempel (denne har jeg fått herfra. Takk whoever it was ): Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Kan noen fikse en svart avatar med Zeromac med hvit skrift inni? Ikke noe dilldall, bare svart bakgrunn med Zeromac med hvit skrift. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Føler nå at det begynner å bli på tide for meg å bytte avatar, har blitt lei den jeg bruker, er for grå og kjedelig. Har fått laget noen nye. Burde jeg bytte til en av de eller beholde den jeg har? Hvis noen har veldig lyst så er det også lov å komme med forslag hvor temaet er smeltelim, gjerne med nick men ser helst at dere ikke tar med "Zed-" Lenke til kommentar
edds Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Da har jeg for første gang fått en avatar her på forumet! Ikke spør hvorfor jeg ikke har hatt det før, er bare veldig lat. Kan noen se hvem det er? 6688265[/snapback] Hmmm, den var vrien! Har ikke helt kontroll på eldre filmer da jeg er av den yngre garde. Har alikevel fått med emg noen filmer, som f. eks A touch of Evil, som jeg så med min far Avataren var uansett meget fin, og du kan være godt fornøyd med den! Et lite tips. Dersom du fortsatt har original bildet tilgjengelig et sted ville jeg anbefalt å ikke lage snittet over haken. Det er en feil mange gjør. Pass på å få med hele haken, toppen av hatten er det ikke så veldig nøye med. Men haken er noe man alltid bør få med hele av når man lager utsnitt til portretter. 6688322[/snapback] Takk for tipset, det skal jeg fikse på. Mannen på bildet er forresten legenden Peter Sellers, helt genial skuespiller. Står bak flere av rollene i Dr. Strangelove, blant annet! Edit: Fant akkurat ut at bildet faktisk VAR kuttet av på haken, originalt. Endret 16. august 2006 av edds Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Da har jeg for første gang fått en avatar her på forumet! Ikke spør hvorfor jeg ikke har hatt det før, er bare veldig lat. Kan noen se hvem det er? 6688265[/snapback] Så ut som en av de som spilte i james bond filmen på nrk i går :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå