WhiteDragon Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei! Hvem vil fikse dette bildet i 100x100, og med ramme? Skal gjerne være ganske skarpt. Hadde vært fint om noen også kunne lagd en versjon i 6kb + 80 x 80 (Forumreglene) Takker og bukker Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Trenger hjelp til noe, Jeg har en avantar klar men bildestørrelsen er på 14,2 kb og jeg kan dermed ikke bruke avantaren, det er rart fordi jeg har forminsket bildet til 80x80 men da blir den bare en større fil enn den "orginale" som er på 3,69 kb, kan noen fikse avantaren til meg? hadde blitt meget takknemmlig ( det hjalp heller ikke å forandre på kvaliteten! ) det større bilde.. ..og det jeg prøvde å fikse, men ble over 6 kb... Edit: Kunne vært fint med en ramme også... Endret 9. mars 2007 av Ljå Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 WhiteDragon: og Ljå: Håper de duger. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 En stor takk til deg, Cutthroat Bill. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Ingen problem. Prøvde å oppdatere avataren min litt, men jeg vet ikke om jeg ble fornøyd med skyggen nå. -> -> Hvilken ser best ut? Burde jeg forandre på skyggen? Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Hei! Er det noen som har lyst og fikse avataren til meg? Poster med originalbilde som dere selv kan se på avataren min hvordan jeg har fått den til, men er ikke helt fornøyd. Har tenkt på gjennomsiktig bakgrunn, eller med ramme.. Det hadde vert fint viss noen hadde gidda! *BEKLAGER DOBBELPOST* Endret 11. mars 2007 av Andal Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Hei! Er det noen som har lyst og fikse avataren til meg? Poster med originalbilde som dere selv kan se på avataren min hvordan jeg har fått den til, men er ikke helt fornøyd. Har tenkt på gjennomsiktig bakgrunn, eller med ramme.. Original fila, og et bilde etter forum reglene hadde vert flott! Det hadde vert fint viss noen hadde gidda, og sett hva de kunne fått ut av dette bilde! *beklager dobbelpost* Endret 11. mars 2007 av Andal Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Andal: Her er en gjennomsiktig og en med ramme. Vet ikke om du er fornøyd, men bedre enn den du har nå er det da. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Heisann, har et lite avatar problem, og håper noen kan hjelpe meg. Har fikset avatar i paint, og sluttresultatet ble på 6,35 kb. Og max er 6 kb. Bilde er 80x80 jpeg. Har andre bilder på samme pixel størrelse, og de er mye mindre i filstørrelse. Vet ikke hvorfor denne blir så stor. Uansett, kan noen si meg hvordan jeg får den under 6kb uten å gjøre den mindre eller stygg. Om noen kan fikse det får meg blir jeg jo selvsagt evig takknemmelig. Men jeg skal jo ikke være kravstor. Jeg legger bilde til som vedlegg. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Sneerk: Vet ikke om noen andre metoder enn å velge "Save for web" i Photoshop. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei! Er det noen som har lyst og fikse avataren til meg? Poster med originalbilde som dere selv kan se på avataren min hvordan jeg har fått den til, men er ikke helt fornøyd. Har tenkt på gjennomsiktig bakgrunn, eller med ramme.. Original fila, og et bilde etter forum reglene hadde vert flott! Det hadde vert fint viss noen hadde gidda, og sett hva de kunne fått ut av dette bilde! *beklager dobbelpost* 8131165[/snapback] Med og uten ramme Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Kan noen fikse denne så den passer som avatar? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Kan noen fikse denne så den passer som avatar? 8144725[/snapback] Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Noen som vet hvorfor den forrige avataren min kommer opp når jeg laster opp en ny? laster opp den fila jeg nettopp har lagret i ps, men så kommer den gamle avataren opp? Jeg sjønner ingenting.. Under 6 kb, og 75x75 pixler... Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Noen som vet hvorfor den forrige avataren min kommer opp når jeg laster opp en ny? laster opp den fila jeg nettopp har lagret i ps, men så kommer den gamle avataren opp? Jeg sjønner ingenting.. Under 6 kb, og 75x75 pixler... 8148141[/snapback] Har du prøvd å trykke på F5 (refresh)? Avataren din som jeg ser nå er to fotballspillere! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Prøv CTRL eller ALT + F5. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Nå har jeg jo fått min nye avatar fram jo=) Syns bare det var litt rart, for tok og fjernet den gamle og la inn en ny men allikevel kom den gamle fram.. jaja.. glemmesak! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Noen som kunne tenke seg å fikse denne til meg? http://arnica.csustan.edu/jpeg/wolf.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå