Anathema Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Kan noen være så snill og få denne avataren til å bli i riktig størrelse? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å gjøre 22kb til 6kb.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 I Photoshop så kan du velge "save for web". Da vil en ny meny dukke opp hvor du kan gjøre fininnstillinger på avataren. Nede i høyre eller venstre hjørne vil du se størrelsen på filen mens du stiller. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Supert, da ordnet det seg! Takk. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Hva syns folk om avataren min da? Edit: Hvordan har Cutthroat Bill fått skygge bak hele avataren? Endret 4. mars 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Flott avatar av bart simpsons. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Rocky Balboa 8050799[/snapback] Filmene, fyren og avataren eier Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Noen som har lyst til å gjøre vedlagt bilde om til en avatar lik den jeg har nå? Ble ikke helt fornøyd med resultatet på den jeg har nå. _trondheim_jpg_522666r.zip Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hva syns folk om avataren min da? Bart ble litt liten, kanskje, men ellers meget bra. Edit: Hvordan har Cutthroat Bill fått skygge bak hele avataren? Tegnet den. Det er en del av avataren. Redigert: Fikset en "leif". Endret 5. mars 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Er avataren jeg har nå bedre en orginalen? Unnskyld for at jeg bruker skygge effekten din Cutthroat Bill, men den var bare så rå at jeg måtte prøve Orginalen: Endret 5. mars 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Selvfølgelig er den du har nå bedre Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Uten tvil. Er forresten ikke jeg som kom på den ideen med skygge. Noen andre hadde det før meg, men husker ikke hvem. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Njaa, dårlig kvalitet. Er en planet eller noe, er det ikke ikke? Men øverst blir kvaliteten elendig, og det er heller store firkanter. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hmm, ser det... må være noe galt med Photoshop. Rart, har jo brukt en lovlig versjon og alting Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Snekkra sammen en enkel avatar i photoshop, va tycks? :} Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Minimalistisk er det vel det heter? Ikke noe galt i det. Den var faktisk ganske så fin. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Har laget en idè til ny avatar, men likte kansje den gamle bedre... Vis noen allikevell har lyst på avataren kan vedkomne godt få den, bare gi beskjed så jeg kan fjerne den Edit: Bilde fjernet... Endret 10. april 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Noen som kan lage en avatar til meg av dette bildet? Gjerne med ramme rundt og uten skrifta nederst. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå