Mevon Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Liker den du har nå best jeg også. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Har aldri trengt å trykke inn 'Alt' før, nok med å dobbeltklikke på bakgrunnen. 7871094[/snapback] Det er ein forskjell. Dobbeltklikk, og ein får opp ein boks der ein mellom anna kan skifte namn på laget, noko som vil gjere det til eit vanleg lag. Hald inne Alt og boksen kjem ikkje opp, laget vert gjort om direkte til eit vanleg lag med namnet Layer 0. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Så da sparer du hele 2 sekunder. Yay! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Noen som får til å få vekk den skrifta, Norah J oppe i hjørnet uten å kutte så mye på bildet. Og lage det i avatar str? Og fjerne den hvite delen nederst. Endret 6. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Takk, du er en engel Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Takk, du er en engel 7887624[/snapback] Haha, uffameien. Det var en grell avatar Likte den gamle bedre, gitt Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Haha, uffameien. Det var en grell avatar Likte den gamle bedre, gitt 7887769[/snapback] Spurte jeg om din mening? Nei. Ikke vær så slem, jeg vet du elsker meg. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kan noen lage en ramme rundt denne? Skal bruke den flere plasser, av den grunn er den større. Elsker den shift + tusj = rett linje tusj funksjonen i Photoshop, men har migrert til Paint.NET ettersom det er MYE mindre og gratis, og har alle funksjonene jeg brukte i Photoshop utenom den sistnevnte funksjonen. Jeg er ikke glad i bmp formatet, men jeg bruker det kun i avatararkivet mitt, så ikke klag. Lenke til kommentar
agurkmix Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 jeg trenger en avatar.. noen som vil mekke? hva som helst av interesse Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 jeg trenger en avatar.. noen som vil mekke? hva som helst av interesse Ta en liten titt innom her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=659185 Lenke til kommentar
agurkmix Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 thanks.. fant en der Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Husk å skriv et innlegg der du informerer om hvilken avatar du tok Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kan noen lage en ramme rundt denne? Skal bruke den flere plasser, av den grunn er den større. Elsker den shift + tusj = rett linje tusj funksjonen i Photoshop, men har migrert til Paint.NET ettersom det er MYE mindre og gratis, og har alle funksjonene jeg brukte i Photoshop utenom den sistnevnte funksjonen. Jeg er ikke glad i bmp formatet, men jeg bruker det kun i avatararkivet mitt, så ikke klag. 7889889[/snapback] Lekte litt med Paint.NET. Ordnet det selv. Hva synes dere? Lenke til kommentar
agurkmix Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Husk å skriv et innlegg der du informerer om hvilken avatar du tok 7892166[/snapback] jepp.. gjorde det Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Noen som kunne gjor fjesene til disse to til en sånn skrå "splitscreen" avatar for meg? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ville gjerne fått endret bakgrunnsfargen på avataren min til hvit, rammen og resten skal være som det er. På forhånd takk Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Noen som kunne gjor fjesene til disse to til en sånn skrå "splitscreen" avatar for meg? 7894866[/snapback] Skjønte ikke helt hva du mente, men var det noe slikt? Termometer, slikt? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Skjønte ikke helt hva du mente, men var det noe slikt? 7902436[/snapback] den var finfin den takker Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Versegod Termometer: Det var kun slik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå