Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trenger litt hjelp av til valg av avatar. Har to som jeg har byttet på en stund nå, og klarer visst ikke bestemme meg hvilken jeg skal beholde som min edelige avatar. Så, derfor søker jeg hjelp hos dere, og spør hvilken dere liker best, og som jeg bør velge.

 

Avatar 1)

Sasuke, fra animeserien Naruto. En stilig kararakter jeg rett og slett liker veldig mye.

 

avawm8.jpg

 

Avatar 2)

Super Mario, bilde hentet fra det oppkommende spillet Super Mario Galaxy. Mario er digg! :cool:

 

marioavatarsw8.jpg

 

Hva bør jeg nå velge?

Lenke til kommentar
Jeg trenger litt hjelp av til valg av avatar. Har to som jeg har byttet på en stund nå, og klarer visst ikke bestemme meg hvilken jeg skal beholde som min edelige avatar. Så, derfor søker jeg hjelp hos dere, og spør hvilken dere liker best, og som jeg bør velge.

 

Avatar 1)

Sasuke, fra animeserien Naruto. En stilig kararakter jeg rett og slett liker veldig mye.

 

avawm8.jpg

 

Avatar 2)

Super Mario, bilde hentet fra det oppkommende spillet Super Mario Galaxy. Mario er digg!  :cool:

 

marioavatarsw8.jpg

 

Hva bør jeg nå velge?

7644145[/snapback]

Jeg ville valgt denne:

smgalaxy.jpg

En litt oppskarpet Mario.

Animen synes jeg har for dårlig kvalitet.

 

 

ekwathne:

nescont2-80.gif

Lenke til kommentar
Jeg trenger litt hjelp av til valg av avatar. Har to som jeg har byttet på en stund nå, og klarer visst ikke bestemme meg hvilken jeg skal beholde som min edelige avatar. Så, derfor søker jeg hjelp hos dere, og spør hvilken dere liker best, og som jeg bør velge.

 

Avatar 1)

Sasuke, fra animeserien Naruto. En stilig kararakter jeg rett og slett liker veldig mye.

 

avawm8.jpg

 

Avatar 2)

Super Mario, bilde hentet fra det oppkommende spillet Super Mario Galaxy. Mario er digg!  :cool:

 

marioavatarsw8.jpg

 

Hva bør jeg nå velge?

7644145[/snapback]

 

Jeg vil også at dere skal vurdere denne:

 

avatarns2.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...