Rivers Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Se der ja, den ble endel bedre Hvilket program bruker du? 7643094[/snapback] Photoshop CS2 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noen som kan fjerne den hvite fargen på min avatar og gjøre den "gjennomsiktig"? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noen som kan fjerne den hvite fargen på min avatar og gjøre den "gjennomsiktig"? 7643225[/snapback] Klart Og en justering av avataren til Wackee: Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kan du lage med ramme også? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kan du lage med ramme også? 7643402[/snapback] Ja, men jeg synes det blir litt feil med en ramme på en gjennomsiktig gjenstand Lenke til kommentar
@ir Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg trenger litt hjelp av til valg av avatar. Har to som jeg har byttet på en stund nå, og klarer visst ikke bestemme meg hvilken jeg skal beholde som min edelige avatar. Så, derfor søker jeg hjelp hos dere, og spør hvilken dere liker best, og som jeg bør velge. Avatar 1) Sasuke, fra animeserien Naruto. En stilig kararakter jeg rett og slett liker veldig mye. Avatar 2) Super Mario, bilde hentet fra det oppkommende spillet Super Mario Galaxy. Mario er digg! Hva bør jeg nå velge? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Anime kan være digg, men det bildet der kunne vært noe bedre. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Rivers, kan du forstørre "Nescont2" om til 80x80? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg trenger litt hjelp av til valg av avatar. Har to som jeg har byttet på en stund nå, og klarer visst ikke bestemme meg hvilken jeg skal beholde som min edelige avatar. Så, derfor søker jeg hjelp hos dere, og spør hvilken dere liker best, og som jeg bør velge. Avatar 1) Sasuke, fra animeserien Naruto. En stilig kararakter jeg rett og slett liker veldig mye. Avatar 2) Super Mario, bilde hentet fra det oppkommende spillet Super Mario Galaxy. Mario er digg! Hva bør jeg nå velge? 7644145[/snapback] Jeg ville valgt denne: En litt oppskarpet Mario. Animen synes jeg har for dårlig kvalitet. ekwathne: Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noen som kan prøve og få bakkgrunden på bilde under likt som forumet? og fjerne skriften under ? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Er det spesiell grunn til at avataren din er så matt, Rivers? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Er det spesiell grunn til at avataren din er så matt, Rivers? 7644738[/snapback] Ja. Den holder på å fade ut... ... og en ny kommer snart til å fade in Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Noen som kan prøve og få bakkgrunden på bilde under likt som forumet? og fjerne skriften under ?Noko slikt? Endret 4. januar 2007 av incanus Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Rivers: Kan ikke den neste avataren være av "The powerslut girls"? Endret 4. januar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noen som kan prøve og få bakkgrunden på bilde under likt som forumet? og fjerne skriften under ?Noko slikt? 7644897[/snapback] Tenkte kun på den skriften under xfx.. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 incanus: sikkert en liten glipp men sjekk størrelsen på den avataren, 80x90 *passepå* Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Litt flaut... Det var ein glipp ja, klarte tydelegvis ikkje skrive inn kanvasstorleiken rett. Takk for beskjeden. Endret 4. januar 2007 av incanus Lenke til kommentar
@ir Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg trenger litt hjelp av til valg av avatar. Har to som jeg har byttet på en stund nå, og klarer visst ikke bestemme meg hvilken jeg skal beholde som min edelige avatar. Så, derfor søker jeg hjelp hos dere, og spør hvilken dere liker best, og som jeg bør velge. Avatar 1) Sasuke, fra animeserien Naruto. En stilig kararakter jeg rett og slett liker veldig mye. Avatar 2) Super Mario, bilde hentet fra det oppkommende spillet Super Mario Galaxy. Mario er digg! Hva bør jeg nå velge? 7644145[/snapback] Jeg vil også at dere skal vurdere denne: Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg liker den siste du postet, men bare ikke velg mario avataren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå