Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk det ikke helt til,
Har aldri brukt det verktøyet sjølv, men slik eg forstod det var det berre å dra ei linje der ein ville måle, og lese av verdiane på verktøylinja øvst. Eg er litt frekk, og låner litt av biletet til den tutorialen, for å merke av kvar det er:

post-21406-1165864253_thumb.png

Som det står i tutorialen, A er vinkelen, D1 den vertikale distansen og D2 den horisontale distansen.

Endret av incanus
Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg og gjøre bakgrunnen gjennomsiktig?

7479224[/snapback]

Denne kanskje?

 

post-73476-1165867714_thumb.gif

 

Redigert: Nei, huffda. Dårlig kvalitet på den der. Skal se om jeg kan få det til litt bedre.

 

Hva med denne?

7477946[/snapback]

 

Tusen takk!! :thumbup:

7479274[/snapback]

Ingen årsak. Det er forresten en som er litt bedre litt under den posten du siterte nå. Rammen på den du har nå er ikke helt perfekt, men det ble fikset på like etter.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
TeggY: En MacGyver -avatar er alltid velkommen og den får meg til å minnes. Men nisseluen er ikke samme stil, noe jeg syns du burde prøvd å få den i. Jeg tror en svart-hvitt nisselue ville passet bedre om komposisjonen i tillegg hadde vært bedre.

Karakter: 3

 

Noen som vil hjelpe meg å forbedre avataren min litt? Muligens en lue som passer til resten av bildet, og gjerne et bilde i svart/hvitt, og et svart/hvitt med farget lue. Kanskje litt julebakgrunner i steden for det som er nå? Takk til alle forslag. :)

post-78795-1165868515_thumb.jpg

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Noen som kan hjelpe meg og gjøre bakgrunnen gjennomsiktig?

7479224[/snapback]

Litt kantete, men...

P-Case2.gif

7479557[/snapback]

 

Tester den da, og tror ikke den ble så verst. Vil få takke både deg og Cutthroat Bill for hjelpen :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...