Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått tilbakemeldinger om at noen har problemer med å tyde avataren min, så nå har jeg nettopp laget noen flere basert på samme bildet, som jeg fant på nettet, pluss en basert på et bilde jeg selv har tegnet.

 

Hvilken synes dere ser best ut? (Den helt til venstre er min nåværende.)

 

post-73476-1163433512_thumb.jpg post-73476-1163433546_thumb.jpg post-73476-1163433590_thumb.jpg post-73476-1163433621_thumb.gif og post-73476-1163433686_thumb.gif

 

Redigert: Disse er ikke ment for hvem som helst. Disse er ment for meg. ;)

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Det er fint om du seier noko meir spesifikt om kva slags avatar du vil ha, so vert det enklare for dei som skal lage den. Referer til fyrsteposten i denne tråden:

1. Vær så spesifik som mulig når du ønsker en avatar. (Font [skrifttyper], plasseringer, farger osv...)

 

Gi oss ønsker på hvordan du vil at din nye avatar skal være;

gjerne også en henvisning til plassering og hvilket motiv det skal være. Yndlingsfargen din kan jo også hjelpe til, f.eks. Jo mer du hjelper oss, jo mer hjelper du deg selv.

 

Om du ikkje veit kva du vil ha, kan du titte innom tråden Her finner du gratisavatarer! og sjå om det er nokon bra der.

Lenke til kommentar
lindeberg_list_vb_b.jpg

 

Zevs. hadde du gidda å laga denne i msn format også? (98x98) I think..

Med den samme fete skriften..?

 

Takk for den forrige forresten ;)

7283171[/snapback]

Here u go!

 

 

 

Du er i allefall en av de personene som sier takk! Har sett meg grundig lei av folk som spør om man kan lage avatar til dem, jeg lager, de tar den og bruker den, uten å si takk eller noe. Jeg har sluttet å lage avatarer til dem det gjelder :whistle:

 

Det er ikke fordi jeg er ute etter ros eller oppmerksomhet, men fordi det er allmenn skikk. Folk legger faktisk arbeid ned i avatarene. Fordi om det er lett, og kanskje går fort. Bruker folk fritiden sin på dere.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
Jeg har fått tilbakemeldinger om at noen har problemer med å tyde avataren min, så nå har jeg nettopp laget noen flere basert på samme bildet, som jeg fant på nettet, pluss en basert på et bilde jeg selv har tegnet.

 

Hvilken synes dere ser best ut? (Den helt til venstre er min nåværende.)

 

post-73476-1163433512_thumb.jpg post-73476-1163433546_thumb.jpg post-73476-1163433590_thumb.jpg post-73476-1163433621_thumb.gif og post-73476-1163433686_thumb.gif

 

Redigert: Disse er ikke ment for hvem som helst. Disse er ment for meg. ;)

7276481[/snapback]

Hva med å antyde (ta med en liten del av) det venstre øyet? Ellers så synes jeg den tegningen din var veldig fin, tror jeg ville brukt den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...