Fatty Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Har fått meg en Logitech G5 og er veldig fornøyd, herlig mus. Det eneste er at knappen på siden som fungerer som 'tilbake-knapp', ikke virker i FireFox. Fungerer fint i Windows og IE, men ikke i FireFox. Ikke store problemet, men inn i helvette irreterende noen ganger. Hjelp meg? Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har ikke Firefox, men går ut ifra at hurtigtastene er omtrent de samme som i IE. Gå inn på Logitech SetPoint, og finn knapp nummer fire. Velg den i listen. Du får nå opp endel valg på høyre side, hak av ved 'Keystroke Assignment', og trykk ALT+Pil venstre. Nå får du det slik at knappen på siden av musen fungerer som tilbakeknapp, i IE, Firefox m.m. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Måtte kjøre systemgjennoppretting og da forsvant maskinvaren til G5 og nå funket det. Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 G5 Suger!! MX 518 <3 formater da... elller du kan avinstalere driverne og instalere på nytt!! Lenke til kommentar
Moal Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 G5 Suger!! MX 518 <3 formater da... elller du kan avinstalere driverne og instalere på nytt!! 6638095[/snapback] han har jo fiksa den da lol.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå