Holters Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hva skal maskinen brukes til? Web design, bildebehandling med programmer som Adobe Photoshop og diverse spill. Prisantydning 12-15.000 uten skjerm, men kan strekke meg til 20.000 om det er hensiktsmessig. Skal maskinen overklokkes I utgangspunktet; nei. Fortrinnsvis AMD eller Intel-basert? Ingen spesiell formening, men heller nok mot Intel. Er det deler du vet du ikke trenger? F.eks. skjerm, tastatur etc Skjerm, mus, tastatur, skriver. Evt. andre spesielle preferanser/kommentarer Jeg har følgende preferanser for denne PCen: 1) Stabilitet 2) Stillegående 3) Lite varmeutvikling 4) Midi tower 5) Hvis det er integrert nettverkskort, så et hovedkort hvor det ikke knitrer i lyden når overføring pågår via nettverket. -.- Det skal være en kraftpc som vil vare noen år frem i tid, men samtidig er jeg ikke villig til å kjøpe for "koste hva det koste vil", så jeg er nok interesert i den beste ytelsen versus pris og med litt atpå der igjen. Diverse spørsmål Jeg leste et eller annet sted at det var et prisras på gang, er dette nå over eller fortsette prisene å rase? Er det noe "nytt og fantastisk revolusjonerende" rett rundt hjørnet slik at det lønner seg å vente noe eller er det like greit å slå til nå? Jeg er ikke interessert i å vente evig... Det kommer alltid noe som er bedre. Jeg har bygget en rekke pcer opp igjennom, så den biten fikser jeg, men jeg har ikke holdt meg oppdatert på hardware de siste årene. Lenke til kommentar
Holters Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 *Bump, bump* Det må da være noen som har noe fornuftig å si? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hei! Her er et forslag. Muligens du bør velge et annet hovedkort. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå