echo4 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hei jeg vil vise dere noen bilder jeg har tat med min nokia n73 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det var faen meg ikke dårlig.. Lenke til kommentar
m3 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Bra bilder men kunne du også tatt bilder i mørke forhold og av konrastfylte motiver? Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 bra bilder ja men syns at SE k800i tar bedre bilder en N73. men så er ikke kamera alt da n73 er vel Symbrian som igjen er ganske bra ^_^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Syns på det bildet som du tok bilde av naboens terasse var bra, rent bortsett fra at den lille himmelflekken oppe til venstre var utroooolig kornete. Endret 9. august 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
palandersberge Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Tenkte jeg kunne slenge ut noen bilder jeg har tatt med N73'en min Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Mange bra bilder her Endel detaljer blir litt uskarpe, men dette er nok et av de beste støyfjerningsfilterene nokia har brukt så langt. Noen som kan legge ut bilder tatt i mørket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå