Gorthaur Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Hehe, bare ikke glem å be dem si at verdien for pakken er under 200 kr, slik at du slipper fortolling 6622356[/snapback] Ber man om dette pr mail etterpå, og refererer til ordrenr, eller er det en annen måte? 6627046[/snapback] Via "Contact us" så tar du bare skriver om de kan oppgi verdien til halvparten av det den egentlig er. Du mister garanti, men ikke f om jeg gidder å betale fortolling i Norge 6628662[/snapback] Fikk bekreftet at de nå påførte halv pris på produktet. Problemet med spill som Dead Rising er jo at det koster $67.40 og dermed kommer over 200,- kroners grensen uansett.. 422 kroner eller 211 med den påførte halve prisen. Lønner seg jo uansett, men blir ikke sånne pakker liggende en stund hos tollen? Edit: Svar fra gutta: "We can declare a lower value such as 40% of the price or even 10% of it. Do you want us to do that? " Endret 8. august 2006 av Gorthaur Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Tollen holder det nok igjen noen dager ja, det tar jo tid å stemple den for fortolling Hvis de kan state 40% er du jo home free Lenke til kommentar
Felgen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Castlevania! Jippi.. Gode tider for Castlevania-fansen, med tanke på det kommende DS-spillet og nå gjennsynet av denne klassikeren. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hehe, bare ikke glem å be dem si at verdien for pakken er under 200 kr, slik at du slipper fortolling 6622356[/snapback] Ber man om dette pr mail etterpå, og refererer til ordrenr, eller er det en annen måte? 6627046[/snapback] Via "Contact us" så tar du bare skriver om de kan oppgi verdien til halvparten av det den egentlig er. Du mister garanti, men ikke f om jeg gidder å betale fortolling i Norge 6628662[/snapback] Fikk bekreftet at de nå påførte halv pris på produktet. Problemet med spill som Dead Rising er jo at det koster $67.40 og dermed kommer over 200,- kroners grensen uansett.. 422 kroner eller 211 med den påførte halve prisen. Lønner seg jo uansett, men blir ikke sånne pakker liggende en stund hos tollen? Edit: Svar fra gutta: "We can declare a lower value such as 40% of the price or even 10% of it. Do you want us to do that? " 6632375[/snapback] Tørr jeg spørre hvor du bestiller fra? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hehe, bare ikke glem å be dem si at verdien for pakken er under 200 kr, slik at du slipper fortolling 6622356[/snapback] Ber man om dette pr mail etterpå, og refererer til ordrenr, eller er det en annen måte? 6627046[/snapback] Via "Contact us" så tar du bare skriver om de kan oppgi verdien til halvparten av det den egentlig er. Du mister garanti, men ikke f om jeg gidder å betale fortolling i Norge 6628662[/snapback] Fikk bekreftet at de nå påførte halv pris på produktet. Problemet med spill som Dead Rising er jo at det koster $67.40 og dermed kommer over 200,- kroners grensen uansett.. 422 kroner eller 211 med den påførte halve prisen. Lønner seg jo uansett, men blir ikke sånne pakker liggende en stund hos tollen? Edit: Svar fra gutta: "We can declare a lower value such as 40% of the price or even 10% of it. Do you want us to do that? " 6632375[/snapback] Tørr jeg spørre hvor du bestiller fra? 6646112[/snapback] Ja, du tør tydeligvis å spørre Play Asia er siten. Husk å sjekke at spillene du bestiller er PAL eller Sonefrie. Står presisert på produktene, samt at det er egne kategorier for alle sonene på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg