Gå til innhold

Demo av Dead Rising (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig er jeg langt mer begeistret for nyheten om at Symphony of the Night kommer til 360; dersom emuleringen gjøres bra blir det det første Live Marketplace-spillet jeg vil beskrive som en virkelig tungtveiende grunn til å kjøpe konsollen :)

Lenke til kommentar
va er Symphony of the Night?

...

6616144[/snapback]

SotN var det første, og oss nostalgiske vil si det beste, av de "nye" Castlevania-spillene, det kom originalt ut til PS1. Det er en Metroid-aktig plattformer vevet rundt Vampyrjeger-vs-Dracula-historien.

Lenke til kommentar
Synes story'n virker veldig spennende jeg :)

6616523[/snapback]

Ja. Noen som så hintet? "Are the zombies friend or foe?"

6616996[/snapback]

Det var vel ikke om zombiene var friend or foe, men om de som forårsaket utbruddet var friend or foe.

Lenke til kommentar

Rage_Hunter: Til tross for at Tømmermenn har konsert i hodet mitt, at jeg er lyssky på en dag hvor sola lyser gjennom betongveggene, at visakortet mitt er borte, og at fire timer med buss venter meg, så var dette nyheten som gjode denne dagen til en utrolig bra dag. Hjertelig!

*Bestille*

Lenke til kommentar
Hehe, bare ikke glem å be dem si at verdien for pakken er under 200 kr, slik at du slipper fortolling ;)

6622356[/snapback]

Ber man om dette pr mail etterpå, og refererer til ordrenr, eller er det en annen måte?

6627046[/snapback]

Via "Contact us" så tar du bare skriver om de kan oppgi verdien til halvparten av det den egentlig er. Du mister garanti, men ikke f om jeg gidder å betale fortolling i Norge ;)

Lenke til kommentar

Demoen av Dead Rising var artig den. Er nok et spill jeg kommer til å kjøpe :)

Saints Row demoen derimot var så full i bugs og framedrops at det spillet står jeg glatt over hvis ikke jeg får 110% garanti på at det er fixet. Bilkjøringa var bra i noen biler, helt forkastelig i andre. Rart.

Castlevania sier Dere? Gi meg heller Super Castlevania som kom til SNES :)

Utrolig moro spill!

(Husker ennå hvor jeg sleit med de dansende spøkelsene som var 'boss' på level 6) :!:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...