Joachim_F Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Capcom har lansert Dead Rising-demoen over Xbox Marketplace, mens Konami har bekreftet at Castlevania: Symphony of Night kommer til XBLA. Les mer Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Surt at min box er offline for sommeren Har kommet mange demoer og spill jeg godt kunne tenkt meg å prøve ut. Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 rå demo men synd at den bare varte i 15min Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Med over 500 våpen kjøper jeg fanden meg dette uansett. Lenke til kommentar
Laze Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Personlig er jeg langt mer begeistret for nyheten om at Symphony of the Night kommer til 360; dersom emuleringen gjøres bra blir det det første Live Marketplace-spillet jeg vil beskrive som en virkelig tungtveiende grunn til å kjøpe konsollen Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 hmm.. har dette spillet nå bra historie? eller er det som demoen viser, bare slash'n'dash spill ? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 va er Symphony of the Night? Jepp Dead Rising har en historie. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Synes story'n virker veldig spennende jeg Lenke til kommentar
Nvidia89 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Dette så da veldig bra ut! Kjøper nokk dette spillet når det kommer ut;) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Synes story'n virker veldig spennende jeg 6616523[/snapback] Ja. Noen som så hintet? "Are the zombies friend or foe?" Lenke til kommentar
Laze Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 va er Symphony of the Night?... 6616144[/snapback] SotN var det første, og oss nostalgiske vil si det beste, av de "nye" Castlevania-spillene, det kom originalt ut til PS1. Det er en Metroid-aktig plattformer vevet rundt Vampyrjeger-vs-Dracula-historien. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 aha, så det er et Arcade spill? Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Synes story'n virker veldig spennende jeg 6616523[/snapback] Ja. Noen som så hintet? "Are the zombies friend or foe?" 6616996[/snapback] Det var vel ikke om zombiene var friend or foe, men om de som forårsaket utbruddet var friend or foe. Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 ah, dette har jeg ventet på! Dead Rising er grunnen til at jeg kjøpte xbox 360 </zombienerd> Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 La oss starte bestillingene gutar Play-Asia Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Rage_Hunter: Til tross for at Tømmermenn har konsert i hodet mitt, at jeg er lyssky på en dag hvor sola lyser gjennom betongveggene, at visakortet mitt er borte, og at fire timer med buss venter meg, så var dette nyheten som gjode denne dagen til en utrolig bra dag. Hjertelig! *Bestille* Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hehe, bare ikke glem å be dem si at verdien for pakken er under 200 kr, slik at du slipper fortolling Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hehe, bare ikke glem å be dem si at verdien for pakken er under 200 kr, slik at du slipper fortolling 6622356[/snapback] Ber man om dette pr mail etterpå, og refererer til ordrenr, eller er det en annen måte? Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hehe, bare ikke glem å be dem si at verdien for pakken er under 200 kr, slik at du slipper fortolling 6622356[/snapback] Ber man om dette pr mail etterpå, og refererer til ordrenr, eller er det en annen måte? 6627046[/snapback] Via "Contact us" så tar du bare skriver om de kan oppgi verdien til halvparten av det den egentlig er. Du mister garanti, men ikke f om jeg gidder å betale fortolling i Norge Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Demoen av Dead Rising var artig den. Er nok et spill jeg kommer til å kjøpe Saints Row demoen derimot var så full i bugs og framedrops at det spillet står jeg glatt over hvis ikke jeg får 110% garanti på at det er fixet. Bilkjøringa var bra i noen biler, helt forkastelig i andre. Rart. Castlevania sier Dere? Gi meg heller Super Castlevania som kom til SNES Utrolig moro spill! (Husker ennå hvor jeg sleit med de dansende spøkelsene som var 'boss' på level 6) :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg