Joachim_F Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Årets FIFA-spill fra EA Sports kommer blant annet med interaktive ligaer på nettet. Les mer Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Dette ser faktisk ikke verst ut i det hele tatt, ingen tvil om at next-gen har gjort underverker på mulighetene EA Sports har på dette. Har skrevet dypere hva jeg synes i FIFA 07 tråden i Diskuter Spill og Tilbehør, Konsoll-forumet. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ganske bra nyheter dette, men kommer det til next-gen. Bare PSP, PS2 og andre konsoller fra denne generasjonen er med. Vi får se 360 logoen men vi får se. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Gleder meg stort, dette spillet må jo dukke opp til 360. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Bla bla, gjesp, gå og legg dere, FIFA er fotball-light i forhold til PES. Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 i steden for å kjøre på med nye ting, så burde heller EA utvikle gameplayet sitt. de pryler PES på resten, men PES tar Fifa der det virkelig teller. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Med PES har du jo uansett fordelen av å kunne laste ned gratis patcher som gir deg alle lag fullt lisensiert med korrekte navn og drakter, samt oppdaterte overganger. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Med PES har du jo uansett fordelen av å kunne laste ned gratis patcher som gir deg alle lag fullt lisensiert med korrekte navn og drakter, samt oppdaterte overganger. 6621303[/snapback] Er det ikke litt vanskelig med PS2? De interaktive ligaene hörtes jo litt interessante ut, men det hjelper ikke med et daarlig gameplay. Det er jo uansett online-muligheter i PES, saa jeg holder meg nok til det. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Vanskelig med PS2? Neida, du bruker bare X-Port eller Maxdrive. Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Vanskelig med PS2? Neida, du bruker bare X-Port eller Maxdrive. 6626296[/snapback] Som koster penger, noe ikke alle har massevis av. Men det er sant det at PES knuser Fifa overlegent på spillbarhet. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Mens PS2 og PES er gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg