dabear Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Hei, vi er ute etter å kjøpe oss en billig skriver, gjerne med scanner og kopieringsmuligheter i tillegg. Forslag? Hva med denne fra HP? Den så jo litt billig ut, og de selger den på elkjøp, så slipper jeg å betale frakt etc fra nettbutikker. Den skal brukes bare til skolearbeid og jobb. Må forresten blekk kjøpes i tillegg? Hvor er beste og billigste plasser de selger blekk til denne skriveren? HP PSC1410 Endret 4. august 2006 av dabear Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) den var bilig. Jeg kunne ikke se av spesifikasjonene om det var separate farge patroner. hvis du ma bytte alle fargene samtidig så blir den dyr i bruk. er red at nye blekepatron(er) blir dyrerer en skriveren selv om du finne biligste. jeg har selv samenlignet blekprisene til min canon skriver på netet og i den lokale butikken og kunne ikke finne ut om det var biligere på netet . du kanjo undersøke hva nytt blek koster hos : Incklub blekkpatron.no så har du jo elkjøp expert elektro telehuset ARK kjeden Endret 4. august 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå