Joachim_F Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Artificial Studios har nå kommet med en offisiell kunngjøring av det fysikkbaserte skytespillet CellFactor: Revolution. Les mer Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 "Trenger" dette spillet Ageia PsysX eller kan man kjøre det uten, noe som går fint med Cellfactor demoen. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg så en video fra dette spillet her på gamer.no Men jeg finner den ikke igjen. Kan noen finne den til meg? Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Skjekk denne siden til Gamespot:http://www.gamespot.com/pc/action/cellfactor/index.html Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Spillet ser bare rått ut og det er genialt. Et MÅ-HA SPILL FOR MIN DEL. Gidder ikke å rette opp den fordømte Caps-Locken. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 "Trenger" dette spillet Ageia PsysX eller kan man kjøre det uten, noe som går fint med Cellfactor demoen. 6613387[/snapback] En kunne da spille demoen uten. Er en tråd om det er her på forumet ett sted. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 "Trenger" dette spillet Ageia PsysX eller kan man kjøre det uten, noe som går fint med Cellfactor demoen. 6613387[/snapback] En kunne da spille demoen uten. Er en tråd om det er her på forumet ett sted. 6619657[/snapback] Jo, men det var egentlig ikke meningen at skulle gå an. Det var en "hack" Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Dette er ett spill som tilhører "må ha" seksjonen. Men jeg lurer på hvor jeg finner de greiene som gjør at man kan spille demoen. Og ja, jeg har googlet på greiene som jeg har glemt navnet på Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 http://forumz.tomshardware.com/hardware/pl...pict185393.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg