Risern Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Du kobler til spilleren, høyreklikker på den i Min Datamaskin -> Formater. 7051759[/snapback] Tusen takk! Da var det gjort! Lenke til kommentar
Mongster Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Du kobler til spilleren, høyreklikker på den i Min Datamaskin -> Formater. 7051759[/snapback] Tusen takk! Da var det gjort! 7055347[/snapback] Fiksa det problemet ditt? Lenke til kommentar
Risern Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Du kobler til spilleren, høyreklikker på den i Min Datamaskin -> Formater. 7051759[/snapback] Tusen takk! Da var det gjort! 7055347[/snapback] Fiksa det problemet ditt? 7056289[/snapback] Nå skjønner jeg ingen ting Jeg har formatert to ganger nå, og begge gangene så stod det at jeg hadde samme firmware som før formatering. Og den spør enda om hvilket språk jeg vil ha under hver eneste oppstart! Edit: Skulle holdt meg til den originale firmwaren. :/ Endret 12. oktober 2006 av Risern Lenke til kommentar
Mongster Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Du kobler til spilleren, høyreklikker på den i Min Datamaskin -> Formater. 7051759[/snapback] Tusen takk! Da var det gjort! 7055347[/snapback] Fiksa det problemet ditt? 7056289[/snapback] Nå skjønner jeg ingen ting Jeg har formatert to ganger nå, og begge gangene så stod det at jeg hadde samme firmware som før formatering. Og den spør enda om hvilket språk jeg vil ha under hver eneste oppstart! Edit: Skulle holdt meg til den originale firmwaren. :/ 7056564[/snapback] Ja, du gjør ingen ting med firmwaren når du formaterer. Firmwaren blir ikke sletta ved formatering. Men det kan fikse en del andre problemer, det kan bekreftes både av egen erfaring og av andres. Prøv å reinstaller firmwaren, eller prøv en annen firmwareversjon kanskje? Her finner du europeisk firmware (versjon 1.01.11E) for manuell installering (altså ikke via sansa updater). Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har noen problemer med min sansa e250 nå... Jeg lastet ned sansa firmware update for å få nyeste firmware...og etter at det hadde instalert og restartet kom det opp en feilmelding som sier "Load main image failed. Switch to recovery mode" Jeg starter den i recovery mode (sett på tastlås og hold inne rec når den starter) og så koblet jeg til USB kabelen, legger inn ny firmware og kobler ut USB, men det kommer opp samme feilmeldingen... Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har noen problemer med min sansa e250 nå... Jeg lastet ned sansa firmware update for å få nyeste firmware...og etter at det hadde instalert og restartet kom det opp en feilmelding som sier "Load main image failed. Switch to recovery mode" Jeg starter den i recovery mode (sett på tastlås og hold inne rec når den starter) og så koblet jeg til USB kabelen, legger inn ny firmware og kobler ut USB, men det kommer opp samme feilmeldingen... 7059475[/snapback] Jeg har opplevd det samme. Det du bør gjøre er å oppdatere til en eldre versjon av firmwaren, for så å oppgradere igjen. Da burde det fungere. Hvilken versjon av sansa updater er den nyeste? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har noen problemer med min sansa e250 nå... Jeg lastet ned sansa firmware update for å få nyeste firmware...og etter at det hadde instalert og restartet kom det opp en feilmelding som sier "Load main image failed. Switch to recovery mode" Jeg starter den i recovery mode (sett på tastlås og hold inne rec når den starter) og så koblet jeg til USB kabelen, legger inn ny firmware og kobler ut USB, men det kommer opp samme feilmeldingen... 7059475[/snapback] Jeg har opplevd det samme. Det du bør gjøre er å oppdatere til en eldre versjon av firmwaren, for så å oppgradere igjen. Da burde det fungere. Hvilken versjon av sansa updater er den nyeste? 7060413[/snapback] Jeg hvet ikke, jeg bare lastet ned fra sandisk.com Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Men hvor får jeg tak i en eldre firmware til den da? Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Men hvor får jeg tak i en eldre firmware til den da? 7064087[/snapback] Man kan alltids søke, men jeg har FW versjon 1.00.12E som du kan bruke. LINK Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 takk...nå virker den Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Da har jeg omsider bestilt min Sansa også, 4gb-versjonen Gleder meg til den kommer. Bestilte også lillebroren, til min lillebror Den 1gb-versjonen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Nå har jeg klart å legge inn Raven mod... Det var mye tøffere faktisk Lenke til kommentar
Risern Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hvordan sletter man firmwaren? Lenke til kommentar
Mongster Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hvordan sletter man firmwaren? 7095724[/snapback] Du kan ikke slette firmwaren...i så fall vil du jo få en ubrukelig spiller. Men du kan erstatte den firmwaren du har med en annen versjon =) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Men hvorfor blir noen sanger unknown? Og hvordan kan jeg slette de slik at jeg sparer mye plass? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Men hvorfor blir noen sanger unknown? Og hvordan kan jeg slette de slik at jeg sparer mye plass? 7098188[/snapback] Noen sanger har ikke angitt Artist - Tittel - og Albuminformasjon, det må du gjøre før du legger sangene inn på spilleren i WMP f.eks Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Men hvorfor blir noen sanger unknown? Og hvordan kan jeg slette de slik at jeg sparer mye plass? 7098188[/snapback] Noen sanger har ikke angitt Artist - Tittel - og Albuminformasjon, det må du gjøre før du legger sangene inn på spilleren i WMP f.eks 7098225[/snapback] Hallo Aleksander Kan du fortelle hvordan jeg gjør det?? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Men hvorfor blir noen sanger unknown? Og hvordan kan jeg slette de slik at jeg sparer mye plass? 7098188[/snapback] Noen sanger har ikke angitt Artist - Tittel - og Albuminformasjon, det må du gjøre før du legger sangene inn på spilleren i WMP f.eks 7098225[/snapback] Hallo Aleksander Kan du fortelle hvordan jeg gjør det?? 7098245[/snapback] Hehe, sjekk MSN! Lenke til kommentar
Risern Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvordan sletter man firmwaren? 7095724[/snapback] Du kan ikke slette firmwaren...i så fall vil du jo få en ubrukelig spiller. Men du kan erstatte den firmwaren du har med en annen versjon =) 7096550[/snapback] Okey, men jeg skjønner bare ikke hvordan man man oppdaterer til feks. en eldre versjon. Jeg putter de to filene inn i H: SANSA E260 også kobler spilleren fra pcen, deretter restarter seg den. Når den kommer på igjen skjer det ikke noe mer.. Jeg er vist helt noob på det her Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Okey, men jeg skjønner bare ikke hvordan man man oppdaterer til feks. en eldre versjon. Jeg putter de to filene inn i H: SANSA E260 også kobler spilleren fra pcen, deretter restarter seg den. Når den kommer på igjen skjer det ikke noe mer.. Jeg er vist helt noob på det her 7102289[/snapback] Det skal komme frem "firmware update" når spilleren restarter, gjør det ikke det har du gjort noe feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå