Gå til innhold

SanDisk Sansa e250

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kobler til spilleren, høyreklikker på den i Min Datamaskin -> Formater.  :)

7051759[/snapback]

Tusen takk! :D Da var det gjort!

7055347[/snapback]

Fiksa det problemet ditt?

7056289[/snapback]

Nå skjønner jeg ingen ting :dontgetit: Jeg har formatert to ganger nå, og begge gangene så stod det at jeg hadde samme firmware som før formatering. Og den spør enda om hvilket språk jeg vil ha under hver eneste oppstart! :realmad:

Edit: Skulle holdt meg til den originale firmwaren. :/

Endret av Risern
Lenke til kommentar
Du kobler til spilleren, høyreklikker på den i Min Datamaskin -> Formater.  :)

7051759[/snapback]

Tusen takk! :D Da var det gjort!

7055347[/snapback]

Fiksa det problemet ditt?

7056289[/snapback]

Nå skjønner jeg ingen ting :dontgetit: Jeg har formatert to ganger nå, og begge gangene så stod det at jeg hadde samme firmware som før formatering. Og den spør enda om hvilket språk jeg vil ha under hver eneste oppstart! :realmad:

Edit: Skulle holdt meg til den originale firmwaren. :/

7056564[/snapback]

Ja, du gjør ingen ting med firmwaren når du formaterer. Firmwaren blir ikke sletta ved formatering. Men det kan fikse en del andre problemer, det kan bekreftes både av egen erfaring og av andres. Prøv å reinstaller firmwaren, eller prøv en annen firmwareversjon kanskje? Her finner du europeisk firmware (versjon 1.01.11E) for manuell installering (altså ikke via sansa updater).

Lenke til kommentar

Jeg har noen problemer med min sansa e250 nå...

Jeg lastet ned sansa firmware update for å få nyeste firmware...og etter at det hadde instalert og restartet kom det opp en feilmelding som sier "Load main image failed. Switch to recovery mode"

Jeg starter den i recovery mode (sett på tastlås og hold inne rec når den starter) og så koblet jeg til USB kabelen, legger inn ny firmware og kobler ut USB, men det kommer opp samme feilmeldingen...

Lenke til kommentar

Jeg lastet ned sansa firmware update for å få nyeste firmware...og etter at det hadde instalert og restartet kom det opp en feilmelding som sier "Load main image failed. Switch to recovery mode"

Jeg starter den i recovery mode (sett på tastlås og hold inne rec når den starter) og så koblet jeg til USB kabelen, legger inn ny firmware og kobler ut USB, men det kommer opp samme feilmeldingen...

7059475[/snapback]

Jeg har opplevd det samme. Det du bør gjøre er å oppdatere til en eldre versjon av firmwaren, for så å oppgradere igjen. Da burde det fungere.

Hvilken versjon av sansa updater er den nyeste?

Lenke til kommentar

7059475[/snapback]

Jeg har opplevd det samme. Det du bør gjøre er å oppdatere til en eldre versjon av firmwaren, for så å oppgradere igjen. Da burde det fungere.

Hvilken versjon av sansa updater er den nyeste?

7060413[/snapback]

Jeg hvet ikke, jeg bare lastet ned fra sandisk.com

Lenke til kommentar
Men hvorfor blir noen sanger unknown?

Og hvordan kan jeg slette de slik at jeg sparer mye plass?

7098188[/snapback]

Noen sanger har ikke angitt Artist - Tittel - og Albuminformasjon, det må du gjøre før du legger sangene inn på spilleren i WMP f.eks ;)

7098225[/snapback]

Hallo Aleksander ;)

Kan du fortelle hvordan jeg gjør det??

Lenke til kommentar
Men hvorfor blir noen sanger unknown?

Og hvordan kan jeg slette de slik at jeg sparer mye plass?

7098188[/snapback]

Noen sanger har ikke angitt Artist - Tittel - og Albuminformasjon, det må du gjøre før du legger sangene inn på spilleren i WMP f.eks ;)

7098225[/snapback]

Hallo Aleksander ;)

Kan du fortelle hvordan jeg gjør det??

7098245[/snapback]

Hehe, sjekk MSN!

Lenke til kommentar
Hvordan sletter man firmwaren?

7095724[/snapback]

Du kan ikke slette firmwaren...i så fall vil du jo få en ubrukelig spiller. Men du kan erstatte den firmwaren du har med en annen versjon =)

7096550[/snapback]

Okey, men jeg skjønner bare ikke hvordan man man oppdaterer til feks. en eldre versjon. Jeg putter de to filene inn i H: SANSA E260 også kobler spilleren fra pcen, deretter restarter seg den. Når den kommer på igjen skjer det ikke noe mer.. :shrug:

Jeg er vist helt noob på det her :roll:

Lenke til kommentar
Okey, men jeg skjønner  bare ikke hvordan man man oppdaterer til feks. en eldre versjon. Jeg putter de to filene inn i H: SANSA E260 også kobler spilleren fra pcen, deretter restarter seg den. Når den kommer på igjen skjer det ikke noe mer.. :shrug:

Jeg er vist helt noob på det her :roll:

7102289[/snapback]

Det skal komme frem "firmware update" når spilleren restarter, gjør det ikke det har du gjort noe feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...