Håvard Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Sliter med å slette et par sanger og et par filmklipp jeg.. Dessuten vil ikke windows instalere spillern da den står i MTP mode. Noen ideer om hvordan jeg skal få slettet filene? Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 OK her var det mye for og imot ang denne spilleren.Siden jeg skal til å bestille en ny MP3 spør jeg rett og slett. Er dette noe å satse på siden jeg ikke har særlig lyst å Ipod. 6837891[/snapback] Ja, jeg kan trygt anbefale denne spilleren. I forhold til ipod nano: -bedre skjerm -større kapasitet til billigere pris -bedre snurrehjul -litt dårligere trykknapper. -litt tykkere, men helt akseptabelt -SDmicro kortleser -Videoavspilling -hardere plast, mindre sjans for stygge riper Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Da, endelig kom min e260 Svært fornøyd så langt. Holder på å stappe den med filmer nå Edit: Når jeg oppdaterer firmware forsvinner vel ikke filene som ligger innpå? og hvordan konverterer jeg filmene slik at de tar mindre plass? Konverterte med programmet som følgte med og filmene tok jo 900mb! Endret 12. september 2006 av surlest Lenke til kommentar
oddne Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Sliter med å slette et par sanger og et par filmklipp jeg.. Dessuten vil ikke windows instalere spillern da den står i MTP mode.Noen ideer om hvordan jeg skal få slettet filene? Hvis du endrer til MSC-mode burde du få opp spilleren i Windows som egen disk, og dermed kan du slette filer. Siden du ikke får opp spilleren i Windows når du er i MTP-mode, har du forsøkt å koble spilleren til en annen USB-port for å se om den da kommer opp? O Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Noen som har tips til program jeg kan bruke til å konvertere filmene mine så de ikke tar så mye plass? Svært takknemlig for svar. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Noen som har tips til program jeg kan bruke til å konvertere filmene mine så de ikke tar så mye plass? Svært takknemlig for svar. 6849288[/snapback] Jeg er ikke helt sikker, men tror filmene blir konvertert til quicktime-format. Tviler på at det går an å komprimere dem ytterligere. Vi får bare vente til Rockbox-teamet lager en alternativ firmware som utnytter prosessoren fullt ut. De hevder at prosessoren i spilleren har muligheter for å avspille mpeg4.... men at det ikke er støtte for det i dagens firmware. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Fant det ut nå, fikk konvertert filmene mine slik at de tar kun 130mb hver. Plass til litt mer nå Lenke til kommentar
Habist Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Ser at en del har klagt på at det er mye bugs i softwaren. Spilleren henger seg opp o.l. Er dette fikset med den nye firmware oppdateringen? I så fall er dette en veldig aktuel mp3-spiller for meg, hvis ingen andre har noe veldig kritisk å komme med? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Ser at en del har klagt på at det er mye bugs i softwaren. Spilleren henger seg opp o.l. Er dette fikset med den nye firmware oppdateringen? I så fall er dette en veldig aktuel mp3-spiller for meg, hvis ingen andre har noe veldig kritisk å komme med? 6857451[/snapback] Spilleren min har aldri hengt seg opp, absolutt å anbefale denne spilleren. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Hva gjør dere som har denne spilleren når dere skal legge inn lange filmer?? Det programmer som medfølger er jo helt håpløst, filmene tar jo 900 mb per stk. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Ser at en del har klagt på at det er mye bugs i softwaren. Spilleren henger seg opp o.l. Er dette fikset med den nye firmware oppdateringen? I så fall er dette en veldig aktuel mp3-spiller for meg, hvis ingen andre har noe veldig kritisk å komme med? 6857451[/snapback] Spilleren hang seg opp første dag jeg hadde den. Jeg tok ut batteriet for å rette feilen, men fant ut senere at det bare var å holde inn på-knappen i 10-15 sekunder for en hardware-reset. Denne spilleren er stabil og bra. den eneste ulempen jeg har å komme med et den forbaskede record-knappen som starter opptak i tid og utide. Heldigvis finnes en hold-knapp. Jeg har sendt en klagemail til sandisk, så jeg håper det blir mulig å koble ut knappen i firmwaren i fremtiden. Men i forhold til andre spillere en denne en VINNER! Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
Habist Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Da var denne bestilt. Veldig bra at den har støtte for minnekort. Hvis jeg en gang i framtiden skulle få bruk for et par gigabyte til så er det bare å handle et microSD kort. Det eneste jeg ser som negativt med den før jeg får den er at det ikke er standard usb-port. Men skal nok overleve det greit. Endret 14. september 2006 av Stormoen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 hvordan er volumet på den, hører det er lavt? hadde en sony nw-a1000 engang, den var VELDIG lavmælt Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 hvordan er volumet på den, hører det er lavt? hadde en sony nw-a1000 engang, den var VELDIG lavmælt 6909698[/snapback] Det er lavere enn på ipod,men jeg synest det er høyt nok. Så om du ikke har behov for et lydniva som forårsaker øresus i et par timer etter at du har slått av spilleren så er denne helt grei. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Her er en lite guide om hvordan du kan få plass til flere filmer på din Sandisk 1: Last ned psp video 9 fra downalod.com , og instaler det på vanlig måte. 2: Start programmet og trykk på setup. Så endrer du One-Click Profile: til SP/Anime [2-2.5h] og så trykker du Save. Trykk så på Convert og så trykker du på Transcode New Video og så velger du filmen du vil konvertere og så trykker du Start. 3: Etter filmen er konvertert (som vil ta 30min til 90min) er den da lagret på psp filmappa (f.eks C/programfiler/pspvideo9 ). Så klipper du ut filmen og limer den inn der du vil ha den, og endrer navnet til det du vil den skal hete. 4: Start Sansa Media Converter og konverter filmen på vanlig måte. Den vil da ta ca 200-300mb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. september 2006 Rapporter Del Skrevet 21. september 2006 Her er en lite guide om hvordan du kan få plass til flere filmer på din Sandisk 1: Last ned psp video 9 fra downalod.com , og instaler det på vanlig måte. 2: Start programmet og trykk på setup. Så endrer du One-Click Profile: til SP/Anime [2-2.5h] og så trykker du Save. Trykk så på Convert og så trykker du på Transcode New Video og så velger du filmen du vil konvertere og så trykker du Start. 3: Etter filmen er konvertert (som vil ta 30min til 90min) er den da lagret på psp filmappa (f.eks C/programfiler/pspvideo9 ). Så klipper du ut filmen og limer den inn der du vil ha den, og endrer navnet til det du vil den skal hete. 4: Start Sansa Media Converter og konverter filmen på vanlig måte. Den vil da ta ca 200-300mb. 6911708[/snapback] kutter den frameraten el noe da? Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Den nye firmwaren til denne spilleren har mulighet til å øke volumet betraktelig! Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Nå vet jeg hva jeg skal kjøpe til neste lønning ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Nå vet jeg hva jeg skal kjøpe til neste lønning ^_^ 6913969[/snapback] Jeg og! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Bildet blir betraktelig midre (tilpasset psp) men det vil du ikke merke nåre du spiller den av på din sadisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå