mariux Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Noen som vet om man kan deaktivere opptaksknappen? Det er sykt irriterende når man er midt inne i en 2-timers podcast også kommer man borti den knappen slik at man må spole 1 time i 15-sekunders hopp. (noe som blir omtrent 4 minutter med å bare holde inn spoleknappen)(Jeg har sendt de 'feature wish' for en akselererende spoling men det virker ikke som om de har tenkt å gjøre noe med det) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hold bør vel fungere veldig bra til det? Lenke til kommentar
mariux Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det er digg å ikke ha på hold, det høye scrollhjulet gjør at ingen knapper blir trykket ved uhell, det eneste er at jeg ofte kommer borti opptaksknappen når jeg skal ta den opp fra lomma siden knappen er akkurat der det er vanlig å ta tak. Å ikke ha den på hold gjør at jeg lett kan skifte sang ved å trykke på den mens den fortsatt er i lomma. Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Et lite tips er å holde spoleknappen inne, og så sette på hold.. Da slipper du å holde knappen i 4min, men det tar like fullt 4 min:P Nei, skulle ønske spoling var noe de kunne fikset i en ny firmware. Lenke til kommentar
mariux Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Et lite tips er å holde spoleknappen inne, og så sette på hold.. Da slipper du å holde knappen i 4min, men det tar like fullt 4 min:P Nei, skulle ønske spoling var noe de kunne fikset i en ny firmware. 8296063[/snapback] Haha, flott triks! Takk Et problem med å holde knappen inne så lenge er at jeg plutselig slipper den og trykker den inn igjen slik at den hopper til neste spor og jeg må begynne spolingen på nytt. Lenke til kommentar
V8 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 hei, er dette spilleren de har på prix butikken til 800 å noen kroner? Lenke til kommentar
mariux Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Nei det er 100-serien tror jeg. Lenke til kommentar
skrudd Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Spurte for en god stund siden i denne tråden om E280 (8GB varianten) kom med eller uten radio. På den tiden viste det seg at den europeiske varianten ble levert uten radio. Dette er nå endret. Ser at f.eks. prisguiden nå lister opp E280 med og E280 uten radio som to separate modeller. Så nå blir det kjøp for meg. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Får ikke til å formatere den driten. Når jeg starter formateringen kommer det opp: The device was unable to complete the format. Noen som vet hva som kan være feil? EDIT: fant utav det. Den måtte stå i en annen USB-Mode Endret 1. mai 2007 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
Habist Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det er noe rart med min e270 nå. Installerte en ny firmware som kom nå i vår engang, tror ikke det er så lenge siden, men etter at det skjedde får jeg ikke starta spilleren. Kommer bare opp en melding hvor det står: "Load main image failed Switch to Recovery mode" Noen som har opplevd det samme? Får ikke formatert den heller siden spilleren må være på for at den skal få kontakt med pcen. Kan man skifte til Recovery mode på en måte? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
kenfred Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 I recovery mode får man muligheten til å legge inn ny firmware manuelt. Det er da 2 filer som skal legges inn i rot på spilleren. Jeg har ikke oppdaterte filer selv, men det er det kanskje andre her som har? Lykke til Lenke til kommentar
Habist Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) I recovery mode får man muligheten til å legge inn ny firmware manuelt. Det er da 2 filer som skal legges inn i rot på spilleren. Jeg har ikke oppdaterte filer selv, men det er det kanskje andre her som har? Lykke til 8700920[/snapback] Vet du hvordan jeg kommer inn i recovery mode? Edit: Fant det ut etter å ha brukt Alta Vista: http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=9998 Nå virker alt igjen. Takk for hjelpen! Endret 28. mai 2007 av Stormoen Lenke til kommentar
ja9en Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hvordan får jeg albumcoveret til å vise mens jeg spiller av sangen, slik som d sto nvn i testen?? fikk d til en gang, men vet ikke hva jeg gjorde. Lenke til kommentar
otton Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 4) Firmwaren er EKSTREM buggete.. Helt latterlig. Hatt min i 2 uker og måtte formatere den flere ganger og skjerm fryser osv. 6613840[/snapback] Har samme problemet, mn vet ikke hvordan jeg får formatert dn. noen som kan hjelpe meg? (med hvordan man formaterer dn) Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Vil bare legge til at i skrivende stund er nyeste firmware fra desember 2007. -Regner med mye er blitt fiksa fra Sandisk, i forhold til innholdet i de eldste innleggene her (?). Spilleren har også norske menyer. Til info. Endret 23. januar 2008 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå