Aes456 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Noen som har prøvd med ekstra minnekort? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg... Når du putter det inn refresher spilleren... Men får å få sanger og slikt innpå det må du gjøre det på samme måte som ellers... Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Når du putter det inn refresher spilleren... Hva mener du med det. Jeg tenker på å kjøpe et kort på ca 1gb til å ha filmer på, da all plassen på spilleren er fullt opp med god musikk Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Når du putter det inn refresher spilleren... Hva mener du med det. Jeg tenker på å kjøpe et kort på ca 1gb til å ha filmer på, da all plassen på spilleren er fullt opp med god musikk 7736830[/snapback] Når du putter den inn (hvis spilleren er på) refresher den og så er alt som før... Ingenting blir slettet eller endret på... Lenke til kommentar
andersh Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Når du putter den inn (hvis spilleren er på) refresher den og så er alt som før... Ingenting blir slettet eller endret på... 7736871[/snapback] Er det noen mulighet/funksjon for å flytte alle data over fra minnekortet til spilleren? Med andre ord, bruke minnekortet til å flytte data fra A til B, uten å koble PC direkte i spilleren? Tenker på å feste spilleren i bilen fast, og evt. bruk minnekortet for å flytte musikk ut dit. Noen som vet hvor i Norge man kan få kjøpt flere USB/Ladeledninger? Du som bruker den - vet du om det er mulig å bla i musikken basert på kataloger (mappestruktur) og ikke kun basert på tagger? AndersH Endret 16. januar 2007 av andersh Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Er det noen mulighet/funksjon for å flytte alle data over fra minnekortet til spilleren? 7737227[/snapback] Nei, dette er ikke mulig. Men spilleren finner og indekserer alt som ligger på kortet, inkludert AlbumArt. Du som bruker den - vet du om det er mulig å bla i musikken basert på kataloger (mappestruktur) og ikke kun basert på tagger? 7737227[/snapback] Nei, den baserer seg KUN på tagger... Rydd i taggene i samlingen din, og alt går som smurt. Det finnes mange muligheter, men jeg foretrekker "ID3-TagIT". Det er gratis! Lenke til kommentar
kenfred Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg får følgende melding: "Sansa Updater cannot start. System error." Har prøvd alt, formatert spilleren, reinstallert programmet osv, osv... Noen tips? Mvh Kenfred Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Har du prøvd "recovery mode"? Hvis ikke skal det stå tidligere i denne tråden, evt i bruksanvisningen. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg la med en link til et dokument som ga deg beskrivelse på hvordan man gjorde det. Husker ikke hvor men sikkert på et par tidligere sider Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg kjøpte E270 for et par dager siden, men når jeg legger inn noen sanger som jeg har nedlastet( forklarer senere hvorfor jeg nevner dette), står de under "unknown" og de spilles ikke av... Hvorfor? Firmwaren er 1.21 eller noe sånt... Kan dette løses? Det er problematisk, siden jeg har ikke fårr lagt inn 7 sanger som blir unknown... Og det med bildene er feil, de ser knallbra ut på min sansa... Kan noen hjelpe meg? Forresten, det med radio? Det er det bare noen modeller som har, ikke min vanlige E270? Endret 27. januar 2007 av SasaB Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg kjøpte E270 for et par dager siden, men når jeg legger inn noen sanger som jeg har nedlastet( forklarer senere hvorfor jeg nevner dette), står de under "unknown" og de spilles ikke av... Hvorfor? Firmwaren er 1.21 eller noe sånt... Kan dette løses? Det er problematisk, siden jeg har ikke fårr lagt inn 7 sanger som blir unknown... Og det med bildene er feil, de ser knallbra ut på min sansa... Kan noen hjelpe meg? Forresten, det med radio? Det er det bare noen modeller som har, ikke min vanlige E270? 7808267[/snapback] Du kan endre Artist, og tittelinformasjon f.eks i Windows Media Player før du legger sangene inn på spilleren, da kommer de ikke lenger inn som "Unknown". Det er kun amerikanske spillere som har radio. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Du kan endre Artist, og tittelinformasjon f.eks i Windows Media Player før du legger sangene inn på spilleren, da kommer de ikke lenger inn som "Unknown". Det er kun amerikanske spillere som har radio. 7808334[/snapback] Ok, da får jeg gjøre det... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Du kan endre Artist, og tittelinformasjon f.eks i Windows Media Player før du legger sangene inn på spilleren, da kommer de ikke lenger inn som "Unknown". Det er kun amerikanske spillere som har radio. 7808334[/snapback] Ok, da får jeg gjøre det... 7808351[/snapback] Nei det trenger du ikke å gjøre, nyeste firmware kan spille av sangene etter navnet som du har gitt sanger... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Nei det trenger du ikke å gjøre, nyeste firmware kan spille av sangene etter navnet som du har gitt sanger... 7809562[/snapback] Hvor finner jeg den og en veiledning da? Er den firmwaren nyere enn min da? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Nei det trenger du ikke å gjøre, nyeste firmware kan spille av sangene etter navnet som du har gitt sanger... 7809562[/snapback] Hvor finner jeg den og en veiledning da? Er den firmwaren nyere enn min da? 7810324[/snapback] Du har vel oppdatert firmwaren siden du fikk spilleren? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Nei det trenger du ikke å gjøre, nyeste firmware kan spille av sangene etter navnet som du har gitt sanger... 7809562[/snapback] Hvilken firmware bruker så du da? Jeg bruker nyeste og må fortsatt angi Artist og Tittel informasjon manuelt på de sangene som ikke har lagt inn slikt fra før. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Du har vel oppdatert firmwaren siden du fikk spilleren? 7810466[/snapback] Eh, nei... Har hatt den ca 5 dager... Kan du gi meg en link til dette? Nå fant jeg ut av det! Sandisk.com>Dwnloads>Firmware Update Endret 27. januar 2007 av SasaB Lenke til kommentar
kenfred Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Har sett at noen nå reklamerer Sansa serien MED radio. Har sett to stk. e250 til salgs på en nettbutikk, med to forskjellige priser, den billigeste uten radio, den dyreste med radio, i flg. spesifikasjonene. Lurer på om det kan være slik at varianten med radio også bli solgt her på berget nå...? Andre som har hørt noe slikt? Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Hva skal du med radio da? Du kjøper vel ikke mp3 spiller for å høre på radio Endret 28. januar 2007 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Noen som har kjøpt ekstra USB-kabel til spilleren nå? Evt fra hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå